Články, novinky, návody ze světa cenotvorby a konkurence
Přečtěte si články, návody a tipy týkající se Pricing Foxu, cenotvorby či online marketingu.
V konkurenčním e‑commerce prostředí rozhoduje o úspěchu nejen správná cena, ale i to, jak s ní dokážete strategicky pracovat. A právě v tom hraje zásadní roli analýza dat. Pokud máte kvalitní vstupní informace, dokážete optimalizovat marže, identifikovat sezónní trendy a lépe cílit na zákazníky. Jak tedy pracovat s daty, aby se stala vaší konkurenční výhodou?
Chcete mít dokonalý přehled o tom, které produkty táhnou váš e‑shop nahoru – a které naopak ještě chybí k tomu, aby vás vytáhli ještě výš?
S novým reportem TOP produktů z Heureky teď snadno zjistíte, co zákazníci milují, a jaký prodejní potenciál ještě nevyužíváte.
Cenotvorba je dnes kvůli rychlým změnám na trhu a neustálé konkurenci mnohem složitější než kdy předtím. Nemůžete se spolehnout jen na to, že nastavíte cenu podle marže a budete mít klid. Důležité je nejen sledovat, co dělá konkurence, ale také neustále optimalizovat svou strategii a mít přehled o správných metrikách. Jak na to?
Kdo by nechtěl vědět, jak je na tom jeho e‑shop s výkonem? Které produkty vám vydělávají a kde máte prostor na zlepšení? S novým Projektovým reportem máte od teď dokonalý přehled o tom, jak si na tom váš e‑shop skutečně stojí. Samozřejmě to není vše!
Myslíte si, že jsou vaše produkty či služby cenově dostupné, nebo dokonce levnější než u ostatních? Realita vás může překvapit! Své o tom ví i Sexito.cz, online prodejce erotických pomůcek a nováček na trhu, který dokázal za pouhé dva měsíce uspět mezi mimořádnou konkurencí, a to právě díky správným a rychlým reakcím na jejich cenotvorbu.
Do Nového roku jsme v Pricing Foxu vkročili ve velkým stylu a přichystali pro vás něco skutečně speciálního. Kromě již zavedených pravidel určených k přeceňování, se od teď v aplikaci můžete těšit i ze širokých možností monitorování — a to jak toho, jak si na Heurece stojí vaše vlastní produkty, tak monitorování vaši potenciální konkurence.