Jak se s námi spojit a kde nás najdete
ONLINE
- Podpora: podpora@pricingfox.cz
- Kontaktní osoba: Renata Milecová
- E-mail: renata.milecova@biddingfox.com
- Telefon: +420 775 400 589
OFFLINE
KONTAKTNÍ ADRESA PRO SCHŮZKY A POŠŤÁKA
Bidding Fox technologies, s.r.o.
Cejl 20
602 00 Brno
FAKTURAČNÍ ÚDAJE
Bidding Fox technologies, s.r.o.
Pavlovská 502/12
623 00 Brno
IČO: 04677200, DIČ: CZ04677200
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 91185.
Provozovatelem stránek je Pricing Fox technologies, s.r.o., člen koncernu Profitak Group, s.r.o., se sídlem Pavlovská 502/12, Kohoutovice, 623 00 Brno, IČ 04677200, zapsaná pod sp. zn. C 91185 vedená u Krajského soudu v Brně, podnikající na základě živnostenského oprávnění s předmětem podnikání výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona.
Co je u nás nového?
Automatický pricing a nové cenové strategie na Kaufland Marketplace
Pricing Fox je zas o kus dál a opět přináší nové možnosti přeceňování. Tentokrát se jedná o novinku v podobě Kaufland Marketplace. Nezmeškejte šanci přesadit svůj e‑shop na této novince a předčit díky automatickému přeceňování svoji konkurenci. Přeceňovat navíc máte možnost hned na třech trzích — českém, slovenském i německém. Přečtete si o nových možnostech přeceňovacích strategií a postupe při napojení Pricing Foxu na Kaufland Marketplace v našem článku.
Dynamické přeceňování podle vlastního zdroje dat referenční ceny
Rozvíjíte svoje obchodní strategie a hledáte efektivní způsob optimalizace zisků? V Pricing Fox nově rozšiřujeme možnosti výběru referenčních cen, abyste mohli lépe reagovat na aktuální a dynamické tržní podmínky v jakémkoli odvětví. Proto se od teď při hledání referenční ceny nemusíte omezovat jenom na jednu platformu, jako třeba Heureku, ale můžete využívat i vlastní informace o konkurenci. Co to vlastně referenční cena je a jak ji správně nastavit v aplikaci se dozvíte v následujících řádcích.
Jak být s e‑shopem nejlevnější a vydělat na tom
Hodně lidí má automatickou cenotvorbu spojenou pouze se zlevňováním, ale jak tušíte, nebude to tak. Vždy záleží na cíli. Cílů může být řada, a nejen na úrovni e‑shopu, ale i samotných kategorií.