Jak se s námi spojit a kde nás najdete
ONLINE
- Podpora: podpora@pricingfox.cz
- Kontaktní osoba: Renáta Milecová
- E-mail: renata.milecova@biddingfox.com
- Telefon: +420 775 400 589
OFFLINE
KONTAKTNÍ ADRESA PRO SCHŮZKY A POŠŤÁKA
Bidding Fox technologies, s.r.o.
Cejl 20
602 00 Brno
FAKTURAČNÍ ÚDAJE
Bidding Fox technologies, s.r.o.
Pavlovská 502/12
623 00 Brno
IČO: 04677200, DIČ: CZ04677200
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 91185.
Provozovatelem stránek je Bidding Fox technologies, s.r.o., člen koncernu Profitak Group, s.r.o., se sídlem Pavlovská 502/12, Kohoutovice, 623 00 Brno, IČ 04677200, zapsaná pod sp. zn. C 91185 vedená u Krajského soudu v Brně, podnikající na základě živnostenského oprávnění s předmětem podnikání výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona.
Co je u nás nového?
Segmentový report – proměňte grafy ve svá vítězná rozhodnutí
Ukážeme vám, jak udělat správný krok vpřed při každém vstupu do aplikace Pricing Fox. Segmentový report dokáže nabídnout mnohem víc, než jen vizualizace vašich dat a my vás naučíme, jak s nimi pracovat správně. V návodu zjistíte, jak z grafů vyčíst skutečné odpovědi ale také zejména, jak je proměnit v rozhodnutí, které posunou váš byznys na ještě vyšší úroveň a porazí tak i toho největšího konkurenta.
Nová aktualizace 📅 15. července 2025
Chcete mít ve své cenotvorbě konečně jasno? Díky novému Auditu Zboží.cz přesně zjistíte, kde máte rezervy, kdo je vaše skutečná konkurence a které produkty (ne)šlapou, jak by měly. A aby toho nebylo málo, rozšiřujeme i možnosti exportů — od nového formátu JSON, přes volitelný element z Mergada, až po chytré kontroly u vlastních CSV souborů. Všechno s cílem, abyste se v datech neztratili a měli pod kontrolou každý krok.
MergadoFest 2025 přednáška: Cena jako nejdůležitější faktor úspěchu?
Co jsme si odnesli z Mergado Festu? Brněnská marketingová konference se konala 5. 6. 2025 a my u toho samozřejmě nemohli chybět. Projděte si naší prezentaci “Cena jako nejdůležitější faktor úspěchu? Jak zaujmout zákazníka ale neztratit zisk?” od Renáty a Vladimíra.