Správné nastavení cenové strategie je klíčem k úspěchu každého e‑shopu. K tomu je ale potřeba mít k dispozici kvalitní data o výkonu produktů i celého projektu. A právě zde přichází na řadu Pricing Fox a jeho napojení na Google Analytics 4 (GA4).
Správné nastavení cenové strategie je klíčem k úspěchu každého e‑shopu. K tomu je ale potřeba mít k dispozici kvalitní data o výkonu produktů i celého projektu. A právě zde přichází na řadu Pricing Fox a jeho napojení na Google Analytics 4 (GA4).
Používáte na e‑shopu Pohodu? Díky Pricing Foxu si nyní můžete nechat automaticky přenášet přeceněné (nebo všechny) produkty přímo do skladového hospodářství. Ať už ručně přes URL, nebo naplno automatizovaně přes mServer, získáte vždy aktuální ceny bez nutnosti exportů, importů nebo skriptování.
Květnová Pohoda je tady! — Mějte data o konkurenci, sklad i ceny na jedném místě.
Nechte konkurenci za zády a využijte šanci přeceňovat své zboží nejen na Heurece a Kauflandu, ale nově i na oblíbeném srovnávači Zboží.cz! Tato novinka vám otevírá další možnosti, jak chytře pracovat s cenami a dosáhnout ještě více ze zimních výprodejů.
Napojení Pricing Foxu na Upgates přináší spoustu výhod pro e-shopy, které chtějí zefektivnit a automatizovat své cenové strategie. Co přesně tento certifikovaný doplněk nabízí?
Pricing Fox je zas o kus dál a opět přináší nové možnosti přeceňování. Tentokrát se jedná o novinku v podobě Kaufland Marketplace. Nezmeškejte šanci přesadit svůj e‑shop na této novince a předčit díky automatickému přeceňování svoji konkurenci.