Často kladené otázky aneb Pricing Fox bez záhad 🦊 

🚀 Kde začít?

Cítíte se trochu ztracení v pricingové džungli? Žádný strach! Stačí si domluvit bezplatnou úvodní konzultaci, kde vás během 30 minut provedeme Pricing Foxem a ukážeme, že není čeho se bát. 💡

📊 Jaká data mi Pricing Fox poskytne?

Moc rádi Vám naservírujeme všechna data, která potřebujete k chytrému přeceňování. Pricing Fox automaticky stahuje informace z:

  • Mergado – produktový feed se všemi informacemi o vašich produktech.
  • Heureka — ceny vašich produktů + konkurence na české/​slovenské Heurece a výkonostní data z konverzního reportu.
  • Zboží.cz — ceny produktů a konkurence + statistiky (prokliky, objednávky, obrat)
  • Kaufland — ceny produktů a konkurence na Kaufland.cz/.sk/.de. 
  • Google Analytics 4 — přehled o výkonu vašeho e‑shopu a produktů (prokliky, objednávky, obrat). 
  • Vlastní CSV — možnost nahrání vlastních referenčních cen pro automatizované přeceňování.

🛍️ Chci Pricing Fox, co mám dělat?

Skvělá volba! 🦊 Pojďme na to:

  1. Ověřte, zda Váš e‑shop umí exportovat produkty do XML feedu (více viz slovník pojmů).
  2. Pokud ano, máte vyhráno! 🎉 
  3. Stačí postupovat podle návodu „3 rychlé kroky k vlastnímu pricingovému automatu“, kde najdete podrobný postup i videa.

Pokud jste narazili na jakýkoliv zádrhel, napište nám na podpora@pricingfox.cz a společně se na to podíváme. 

🔄 Jak začít přeceňovat?

Jakmile máte Pricing Fox aktivní, můžete se pustit do akce:

  • 🛠️ Vytvořte si první testovací pravidlo – v testovacím režimu se reálné ceny nemění, takže se nemusíte bát.
  • 🚀 Zvolte si mezi rychlým průvodcem nebo podrobným nastavením dle svých potřeb.
  • ⚙️ Spusťte pravidlo v Mergadu, sledujte výsledky v Pricing Foxu a jakmile budete spokojeni, odstraňte testovací režim a nasměrujte nové ceny přímo do e‑shopu!

❓Nechci přeceňovat své produkty. S čím jiným mi může Pricing Fox pomoci?

Automatické přeceňování je jen jednou z mnoha funkcí, které můžete ve svém e‑shopu využít. Pokud nechcete měnit ceny automaticky, můžete:

  • 📊 Exportovat cenová data do přehledné tabulky a sdílet je se svými produktovými manažery.
  • 🔍 Sledovat ceny konkurence a nechat si přehled o trhu, aniž byste zasahovali do vlastních cen.
  • 🎯 Identifikovat produkty vhodné pro PPC kampaně a zaměřit se jen na ty nejvýhodnější.

Zkrátka – využijte jen to, co aktuálně potřebujete! 😊

📖 Co znamená vstupní, výstupní a referenční cena?

Máte v tom zmatek? Nevadí! Připravili jsme slovník pojmů, kde najdete vše jasně vysvětlené. 📖

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Pricing Fox a z e‑commerce branže.