Často kladené otázky aneb Pricing Fox bez záhad 🦊 

Kde začít? 🚀

Cítíte se trochu ztracení v pricingové džungli? Žádný strach! Stačí si domluvit bezplatnou úvodní konzultaci, kde vás během 30 minut provedeme Pricing Foxem a ukážeme, že není čeho se bát. 💡

Jaká data mi Pricing Fox poskytne? 📊 

Moc rádi Vám naservírujeme všechna data, která potřebujete k chytrému přeceňování. Pricing Fox automaticky stahuje informace z:

  • Mergado – produktový feed se všemi informacemi o vašich produktech.
  • Heureka — ceny vašich produktů + konkurence na české/​slovenské Heurece a výkonostní data z konverzního reportu.
  • Zboží.cz — ceny produktů a konkurence + statistiky (prokliky, objednávky, obrat)
  • Kaufland — ceny produktů a konkurence na Kaufland.cz/.sk/.de.
  • Google Analytics 4 — přehled o výkonu vašeho e‑shopu a produktů (prokliky, objednávky, obrat).
  • Vlastní CSV — možnost nahrání vlastních referenčních cen pro automatizované přeceňování.

Chci Pricing Fox, co mám dělat? 🛍️ 

Skvělá volba! 🦊 Pojďme na to:

  1. Ověřte, zda Váš e‑shop umí exportovat produkty do XML feedu (více viz slovník pojmů).
  2. Pokud ano, máte vyhráno! 🎉
  3. Stačí postupovat podle návodu „3 rychlé kroky k vlastnímu pricingovému automatu“, kde najdete podrobný postup i videa.

Pokud jste narazili na jakýkoliv zádrhel, napište nám na podpora@pricingfox.cz a společně se na to podíváme. 

Nebude mit Pricing Fox přepisovat ceny na e‑shopu bez mého vědomí? 😨

Nebude. Bezpečnost celého procesu je pro nás prioritou, proto ve výchozím nastavení Pricing Fox přenáší nové ceny pouze do nově vytvořeného elementu PF_PRICE_VAT, který si navíc můžete přenastavit v Průvodci prvním nastavením nebo kdykoliv upravit na stránce Nastavení. Až ve chvíli kdy si budete jistí, že chcete automatické ceny posílat přímo do e‑shopu nebo zbožového srovnávače, upravíte si element na vámi požadovanou hodnotu. 

Název výstupního elementu si upravíte na stránce Nastavení kliknutím na výstupní napojení Mergado.

Jak začít přeceňovat? 🔄 

Jakmile máte Pricing Fox aktivní, můžete se pustit do akce:

  • 🛠️ Vytvořte si první testovací pravidlo – v testovacím režimu se reálné ceny nemění, takže se nemusíte bát.
  • 🚀 Zvolte si mezi rychlým průvodcem nebo podrobným nastavením dle svých potřeb.
  • ⚙️ Spusťte pravidlo v Mergadu, sledujte výsledky v Pricing Foxu a jakmile budete spokojeni, odstraňte testovací režim a nasměrujte nové ceny přímo do e‑shopu!

Nechci přeceňovat své produkty. S čím jiným mi může Pricing Fox pomoci? ❓

Automatické přeceňování je jen jednou z mnoha funkcí, které můžete ve svém e‑shopu využít. Pokud nechcete měnit ceny automaticky, můžete:

  • 📊 Exportovat cenová data do přehledné tabulky a sdílet je se svými produktovými manažery.
  • 🔍 Sledovat ceny konkurence a nechat si přehled o trhu, aniž byste zasahovali do vlastních cen.
  • 🎯 Identifikovat produkty vhodné pro PPC kampaně a zaměřit se jen na ty nejvýhodnější.

Zkrátka – využijte jen to, co aktuálně potřebujete! 😊

Co znamená vstupní, výstupní a referenční cena? 📖 

Máte v tom zmatek? Nevadí! Připravili jsme slovník pojmů, kde najdete vše jasně vysvětlené. 📖

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Pricing Fox a z e‑commerce branže.