Často kladené otázky aneb Pricing Fox bez záhad 🦊
🚀 Kde začít?
Cítíte se trochu ztracení v pricingové džungli? Žádný strach! Stačí si domluvit bezplatnou úvodní konzultaci, kde vás během 30 minut provedeme Pricing Foxem a ukážeme, že není čeho se bát. 💡
📊 Jaká data mi Pricing Fox poskytne?
Moc rádi Vám naservírujeme všechna data, která potřebujete k chytrému přeceňování. Pricing Fox automaticky stahuje informace z:
- Mergado – produktový feed se všemi informacemi o vašich produktech.
- Heureka — ceny vašich produktů + konkurence na české/slovenské Heurece a výkonostní data z konverzního reportu.
- Zboží.cz — ceny produktů a konkurence + statistiky (prokliky, objednávky, obrat)
- Kaufland — ceny produktů a konkurence na Kaufland.cz/.sk/.de.
- Google Analytics 4 — přehled o výkonu vašeho e‑shopu a produktů (prokliky, objednávky, obrat).
- Vlastní CSV — možnost nahrání vlastních referenčních cen pro automatizované přeceňování.
🛍️ Chci Pricing Fox, co mám dělat?
Skvělá volba! 🦊 Pojďme na to:
- Ověřte, zda Váš e‑shop umí exportovat produkty do XML feedu (více viz slovník pojmů).
- Pokud ano, máte vyhráno! 🎉
- Stačí postupovat podle návodu „3 rychlé kroky k vlastnímu pricingovému automatu“, kde najdete podrobný postup i videa.
Pokud jste narazili na jakýkoliv zádrhel, napište nám na podpora@pricingfox.cz a společně se na to podíváme.
🔄 Jak začít přeceňovat?
Jakmile máte Pricing Fox aktivní, můžete se pustit do akce:
- 🛠️ Vytvořte si první testovací pravidlo – v testovacím režimu se reálné ceny nemění, takže se nemusíte bát.
- 🚀 Zvolte si mezi rychlým průvodcem nebo podrobným nastavením dle svých potřeb.
- ⚙️ Spusťte pravidlo v Mergadu, sledujte výsledky v Pricing Foxu a jakmile budete spokojeni, odstraňte testovací režim a nasměrujte nové ceny přímo do e‑shopu!
❓Nechci přeceňovat své produkty. S čím jiným mi může Pricing Fox pomoci?
Automatické přeceňování je jen jednou z mnoha funkcí, které můžete ve svém e‑shopu využít. Pokud nechcete měnit ceny automaticky, můžete:
- 📊 Exportovat cenová data do přehledné tabulky a sdílet je se svými produktovými manažery.
- 🔍 Sledovat ceny konkurence a nechat si přehled o trhu, aniž byste zasahovali do vlastních cen.
- 🎯 Identifikovat produkty vhodné pro PPC kampaně a zaměřit se jen na ty nejvýhodnější.
Zkrátka – využijte jen to, co aktuálně potřebujete! 😊
📖 Co znamená vstupní, výstupní a referenční cena?
Máte v tom zmatek? Nevadí! Připravili jsme slovník pojmů, kde najdete vše jasně vysvětlené. 📖