První kroky v Pricing Foxu

Přeceňujte nabídky podle vámi určených požadavků. Aby vše šlapalo jak má, musíte po aktivaci nastavit správně celý projekt. V článku si řekneme, na co nesmíte zapomenout a k čemu jsou daná data potřebná.

Pricing Audit, spuštění aplikace, výběr e-shopového systému, dokončení nastavení, vytvoření prvního pravidla.

Šetřete čas a odhalte své nedostatky

Přemýšlíte, jakou pricingovou strategii zvolit? Začněte s Pricing Auditem. Bezplatně zanalyzuje vaše produkty a poskytne ucelený přehled o vašem sortimentu. Zjištěné nedostatky rovnou upravíte v Pricing Foxu.

První kroky v aplikaci

Výběr e-shopového řešení.

Jakmile aplikaci v Mergado Storu zapnete, nejdříve na vás čeká NastaveníNa úvod byste měli svou pozornost směřovat na napojení e‑shopového systému. Liška je kompatibilní s těmito platformami:

Vyberte e‑shopové řešení

Na kartě Nastavení v sekci Napojení, zvolte systém, na kterém máte svůj e‑shop vedený. 

Jak postupovat při napojení na výše zmíněné platformy, najdete pod jednotlivými odkazy. Každý systém má svá specifika, proto tuto část opravdu nepodceňujte. Důsledně zhlédněte přiložené návody, díky kterým e‑shopový systém s aplikací úspěšně propojíte.

Jestliže ani jeden systém neodpovídá tomu, který pro svůj e‑shop užíváte vy, nezoufejte. Pokud lze v administraci e‑shopu nahrát a pravidelně automaticky aktualizovat adresa feedu či formát CSV, můžete využít výstupní XML feed z Mergada nebo export z aplikace. V případě, že si nevíte rady, obraťte se na nás.

Nastavení projektu.

Poté se přesunete k Nastavení projektu. Je potřeba vyplnit tři nejdůležitější prvky:

  • vstupní a výstupní element,
  • párovací element s ITEM_ID,
  • URL vašeho konverzního feedu.

K čemu tyto data aplikace potřebuje 

  • Ze vstupního elementu bude nástroj brát aktuální cenu produktu a do výstupního elementu zapíše cenu změněnou

Vstupní element se musí vždy shodovat s tím, který máte vyplněný ve svém feedu, výstupní lze libovolně přejmenovat. 

  • Na základě párovacího elementu s ID produktuadresy konverzního feedu páruje aplikace vaše produkty. 

Párovací element se musí shodovat s tím elementem, ve kterém posíláte ID produktu ve feedu – například ITEM_ID. 

Chcete se o Diagnostice a detekcích dozvědět více? Zaposlouchejte se do našeho 9. dílu liščího podcastu o cenotvorbě.

Nechte se vést průvodcem

Obáváte se, že pro vás bude Pricing Fox příliš složitý? Po spuštění aplikace vám s nastavením nejnutnějších kroků pomůže integrovaný průvodce

Jakmile dokončíte veškeré technické požadavky, doporučujeme ihned vytvořit alespoň jedno pricingové pravidlo

Mějte na paměti, že po prvním spuštění pravidel může trvat až 24 hodin, než se vám všechna data načtou. Interval však není pevně stanovený, ovlivňuje ho zpravidla počet produktů.

Řekněte lišce, podle čeho má přeceňovat

Vytvoření nového pravidla.

Vytvořte si první pravidlo, ze začátku vám stačí testovací. Na kartě Pravidla, klikněte na Vytvořit nové pravidlo

Povinné údaje k úspěšnému vytvoření pravidla.

K úspěšnému spuštění strategie je nutné vyplnit:

  • zda chcete být dražší/​​levnější nebo s cenou stejně,
  • od čeho se má cena „odrazit“ – pozice či konkurent,
  • a o kolik se má hodnota lišit.

Principu testovacího pravidla a způsobu jeho práce s daty se podrobněji věnujeme v tomto článku

Další nastavení už je na vašem uvážení. V ostatních krocích zde najdete například omezení nákupní cenou či zaokrouhlování. Detailněji stránku Pravidla představujeme v tomto videonávodě.

Checklist k nastavení aplikace.

Jakmile nastavíte vše zmíněné, nezapomeňte si výstupní data pravidelně kontrolovat na e‑shopu i na Heurece, aby nedošlo k nežádoucímu cenovému rozdílu. Jako vodítko při prvním spuštění vám může posloužit checklist v Přehledu a nebo nápověda. Jestliže si nebudete vědět rady a nebo máte jakýkoliv podnět na vylepšení aplikace, napište nám.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Pricing Fox a z e‑commerce branže.