Přeceňujte nabídky podle vámi určených požadavků. Aby vše šlapalo jak má, musíte po aktivaci nastavit správně celý projekt. V článku si řekneme, na co nesmíte zapomenout a k čemu jsou daná data potřebná.
Šetřete čas a odhalte své nedostatky
Přemýšlíte, jakou pricingovou strategii zvolit? Začněte s Pricing Auditem. Bezplatně zanalyzuje vaše produkty a poskytne ucelený přehled o vašem sortimentu. Zjištěné nedostatky rovnou upravíte v Pricing Foxu.
První kroky v aplikaci
Jakmile aplikaci v Mergado Storu zapnete, nejdříve na vás čeká Nastavení. Na úvod byste měli svou pozornost směřovat na napojení e‑shopového systému. Liška je kompatibilní s těmito platformami:
Vyberte e‑shopové řešení
Na kartě Nastavení v sekci Napojení, zvolte systém, na kterém máte svůj e‑shop vedený.
Jak postupovat při napojení na výše zmíněné platformy, najdete pod jednotlivými odkazy. Každý systém má svá specifika, proto tuto část opravdu nepodceňujte. Důsledně zhlédněte přiložené návody, díky kterým e‑shopový systém s aplikací úspěšně propojíte.
Poté se přesunete k Nastavení projektu. Je potřeba vyplnit tři nejdůležitější prvky:
- vstupní a výstupní element,
- párovací element s ITEM_ID,
- URL vašeho konverzního feedu.
K čemu tyto data aplikace potřebuje
- Ze vstupního elementu bude nástroj brát aktuální cenu produktu a do výstupního elementu zapíše cenu změněnou.
- Na základě párovacího elementu s ID produktu a adresy konverzního feedu páruje aplikace vaše produkty.
- Dále bude tato data čerpat pro stavbu statistik a diagnostiky, kterými aplikace disponuje.
Nechte se vést průvodcem
Obáváte se, že pro vás bude Pricing Fox příliš složitý? Po spuštění aplikace vám s nastavením nejnutnějších kroků pomůže integrovaný průvodce.
Jakmile dokončíte veškeré technické požadavky, doporučujeme ihned vytvořit alespoň jedno pricingové pravidlo.
Mějte na paměti, že po prvním spuštění pravidel může trvat až 24 hodin, než se vám všechna data načtou. Interval však není pevně stanovený, ovlivňuje ho zpravidla počet produktů.
Řekněte lišce, podle čeho má přeceňovat
Vytvořte si první pravidlo, ze začátku vám stačí testovací. Na kartě Pravidla, klikněte na Vytvořit nové pravidlo.
K úspěšnému spuštění strategie je nutné vyplnit:
- zda chcete být dražší/levnější nebo s cenou stejně,
- od čeho se má cena „odrazit“ – pozice či konkurent,
- a o kolik se má hodnota lišit.
Principu testovacího pravidla a způsobu jeho práce s daty se podrobněji věnujeme v tomto článku.
Další nastavení už je na vašem uvážení. V ostatních krocích zde najdete například omezení nákupní cenou či zaokrouhlování. Detailněji stránku Pravidla představujeme v tomto videonávodě.
Jakmile nastavíte vše zmíněné, nezapomeňte si výstupní data pravidelně kontrolovat na e‑shopu i na Heurece, aby nedošlo k nežádoucímu cenovému rozdílu. Jako vodítko při prvním spuštění vám může posloužit checklist v Přehledu a nebo nápověda. Jestliže si nebudete vědět rady a nebo máte jakýkoliv podnět na vylepšení aplikace, napište nám.