Přeceňujte nabídky podle vámi určených požadavků. Aby vše šlapalo jak má, musíte po aktivaci nastavit správně celý projekt. V článku si řekneme, na co nesmíte zapomenout a k čemu jsou daná data potřebná.
Pricing Audit, spuštění aplikace, výběr e-shopového systému, dokončení nastavení, vytvoření prvního pravidla.
Šetřete čas a odhalte své nedostatky
Přemýšlíte, jakou pricingovou strategii zvolit? Začněte s Pricing Auditem. Bezplatně zanalyzuje vaše produkty a poskytne ucelený přehled o vašem sortimentu. Zjištěné nedostatky rovnou upravíte v Pricing Foxu.
První kroky v aplikaci
Výběr e-shopového řešení.
Jakmile aplikaci v Mergado Storu zapnete, nejdříve na vás čeká Nastavení. Na úvod byste měli svou pozornost směřovat na napojení e‑shopového systému. Liška je kompatibilní s těmito platformami:
Na kartě Nastavení v sekci Napojení, zvolte systém, na kterém máte svůj e‑shop vedený.
Jak postupovat při napojení na výše zmíněné platformy, najdete pod jednotlivými odkazy. Každý systém má svá specifika, proto tuto část opravdu nepodceňujte. Důsledně zhlédněte přiložené návody, díky kterým e‑shopový systém s aplikací úspěšně propojíte.
Jestliže ani jeden systém neodpovídá tomu, který pro svůj e‑shop užíváte vy, nezoufejte. Pokud lze v administraci e‑shopu nahrát a pravidelně automaticky aktualizovat adresa feedu či formát CSV, můžete využít výstupní XML feed z Mergada nebo export z aplikace. V případě, že si nevíte rady, obraťte se na nás.
Nastavení projektu.
Poté se přesunete k Nastavení projektu. Je potřeba vyplnit tři nejdůležitější prvky:
vstupní a výstupní element,
párovací element s ITEM_ID,
URL vašeho konverzního feedu.
K čemu tyto data aplikace potřebuje
Ze vstupního elementu bude nástroj brát aktuální cenu produktu a do výstupního elementu zapíše cenu změněnou.
Vstupní element se musí vždy shodovat s tím, který máte vyplněný ve svém feedu, výstupní lze libovolně přejmenovat.
Na základě párovacího elementu s ID produktu a adresy konverzního feedu páruje aplikace vaše produkty.
Párovací element se musí shodovat s tím elementem, ve kterém posíláte ID produktu ve feedu – například ITEM_ID.
Obáváte se, že pro vás bude Pricing Fox příliš složitý? Po spuštění aplikace vám s nastavením nejnutnějších kroků pomůže integrovaný průvodce.
Jakmile dokončíte veškeré technické požadavky, doporučujeme ihned vytvořit alespoň jedno pricingové pravidlo.
Mějte na paměti, že po prvním spuštění pravidel může trvat až 24 hodin, než se vám všechna data načtou. Interval však není pevně stanovený, ovlivňuje ho zpravidla počet produktů.
Řekněte lišce, podle čeho má přeceňovat
Vytvoření nového pravidla.
Vytvořte si první pravidlo, ze začátku vám stačí testovací. Na kartě Pravidla, klikněte na Vytvořit nové pravidlo.
Povinné údaje k úspěšnému vytvoření pravidla.
K úspěšnému spuštění strategie je nutné vyplnit:
zda chcete být dražší/levnější nebo s cenou stejně,
od čeho se má cena „odrazit“ – pozice či konkurent,
Jakmile nastavíte vše zmíněné, nezapomeňte si výstupní data pravidelně kontrolovat na e‑shopu i na Heurece, aby nedošlo k nežádoucímu cenovému rozdílu. Jako vodítko při prvním spuštění vám může posloužit checklist v Přehledu a nebo nápověda. Jestliže si nebudete vědět rady a nebo máte jakýkoliv podnět na vylepšení aplikace, napište nám.
Aneta se stará o celkovou obsahovou část. Píše pro vás články, pečuje o sociální sítě a připravuje audiovizuální obsah. Ve svém volném čase ráda sportuje a na svět se nejraději dívá z vrcholků hor.