Pricingové pravidla jste doposud mohli cílit na pozice či konkurenty. Tyto možnosti jsme prvním únorovým releasem rozšířili a mezi další se zařadila například dostupnost či změna cen s ohledem na počet recenzí. Přečtěte si o novinkách v nastavení pravidel a posuňte svou cenotvorbu zase o stupeň výš.
Měňte své ceny až podle deseti kritérií
S novými podmínkami se setkáte hned ve čtvrtém kroku při nastavování své pricingové strategie. Zvolíte, zda chcete být s cenou dražší/levnější, nebo ji dorovnávat. Následně se dostanete do sekce s drobným podnadpisem Než e‑shop(y). Tato nabídka dříve umožňovala volbu pouze Konkurenta, Pozice dle ceny, Pozice v biddingu a Pozice v biddingu dle ceny. Nyní zde najdete o 6 zadání více:
- S dostupností,
- S cenou dodání,
- S hodnocením obchodu,
- S počtem recenzí,
- S Heureka košíkem,
- S certifikátem OZ.
Pricing Fox vám nabízí v prostředním sloupku buď matematická znaménka či variantu jakýkoli z či žádný z a nebo obě varianty. Vše se odvíjí od toho, kterou podmínku zvolíte. Zadání lze mezi sebou kombinovat a tím pádem i vyloučit e‑shopy, které nechcete brát v úvahu.
Uvedeme si jako příklad zlevnění produktů o 2 koruny, Než e‑shop(y) s dostupností, jenž se rovná třem dnům, a zároveň žádný z konkurentů vlastnící zlatý certifikát Ověřeno zákazníky. Zápis by vypadal následovně:
Rozšíření podmínek a jejich variabilita otevírá další možnosti, jak vyzrát nad konkurenčními nabídkami a měnit ceny sortimentu ještě více na míru vašim přáním. Jestliže uvažujete, která cesta je ta správná, využijte funkci testovacího pravidla. Ceny uvidíte pouze v appce a nastavení pravidla si budete moct bezpečně ladit až k úplné dokonalosti. Monitorovat vývoj cen poté můžete buď přes stránku Produkty, v detailu produktu a nebo přímo v podrobnostech o konkrétním pravidle.
Na další inovace pravidel se můžete těšit zanedlouho, přinesou vám například nastavování rozpočtů. Celé rozhraní aplikace včetně nových funkcí budeme procházet na druhém letošním školení. Těšit se na vás budeme již 16. února, tak se nezapomeňte přihlásit.