Čerstvé novinky umožňují monitoring pravidel či pricing podle doby dodání 

Závěrem listopadu vám přinášíme další release. Těšíme se z detailu pravidla a pokročilého nastavení přeceňování v podobě zohlednění skladovosti. Seznamte se s novými inovacemi prostřednictvím článku.

Automatická cenotvorba podle zásob na skladě

V článku o změnách cen s ohledem na dopravu jsme vám slíbili další možnosti pokročilého nastavení. Slib jsme dodrželi a do sekce přibyl další checkbox – Zohlednit dobu dodání. Když si jej zaškrtnete a vyplníte požadovanou maximální dobu dodání, budou se vám ze zadaného výběru produktů přeceňovat pouze ty, jež limit splňují. Zadávejte vždy hodnotu, kterou máte uvedenou na Heurece.

Checkbox pro zohlednění doby dodání v pravidlech.

Jsou dvě varianty toho, co se stane se sortimentem, který nebude odpovídat vyplněné dodací době:

  • propadne do dalšího pravidla,
  • jeho cena se nezmění.

Vše závisí na tom, co máte nastavené v posledním kroku pravidel. Jestli některý z produktů propadne do pravidla na následující příčce, může se přecenit podle jinak nastavených kritérií. Pokud si tímto krokem nejste jisti, doporučujeme zvolit Neměnit cenu.

Monitoring produktů na úrovni pravidel

Nově kliknutím na název pravidla vyvoláte okno nesoucí souhrnné informace o nastavených požadavcích. Prostřednictvím ikonek v pravém horním rohu jej můžete upravit, pozastavit a nebo si zahrnuté nabídky vyhledat na stránce Produkty. V pravé části záhlaví je tlačítko Přejít na detail pravidla, jímž se dostanete na samostatnou stránku.

Novinka Detail pravidla v Pricing Foxu.

Po prokliknutí vás uvítají mimo souhrnných informací i barevné grafy. Všechny informace zahrnuté na této stránce se vztahují pouze k rozkliknutému pravidlu. Znázorňují počet produktů na konkrétních pozicích dle ceny či v biddingu. Vedle nich je v první části uvedena výstupní cena a rozdíl ve třech úrovních:

  • průměrná,
  • maximální,
  • minimální.

Piktogramem lupy si opět zobrazíte produkty na stejnojmenné stránce, tentokrát seřazené dle výběru.

Druhou část vyplňuje výpis sortimentu. Slouží pro rychlou kontrolu a samozřejmě nechybí ani tlačítko pro export či otevření na samostatné stránce. Tradičně jsou umístěny v pravém horním rohu.

Celou stránku uzavírá třetí sekce Diagnostika. Problémy, varování či doporučení jsou detekovány napříč nabídkami pouze ve vybraném pravidle. Můžete si tak jednoduše kontrolovat vývoj pricingové strategie. 

 

Do konce roku nás čekají další novinky, například čtvrtá sekce Historie ve výše popsaném detailu či práce se slevami přímo při nastavování přeceňovacího pravidla. Jestliže si chcete Pricing Fox projít krok po kroku a poslechnout si tipy na práci, přihlaste se na poslední letošní online školení 8. 12. Budeme se těšit!

Související články

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Pricing Fox a z e‑commerce branže.