Články, novinky, návody ze světa cenotvorby a konkurence
Přečtěte si články, návody a tipy týkající se Pricing Foxu, cenotvorby či online marketingu.
Pokud váš e‑shop běží na Shoptetu, máte nově k dispozici report Ziskovost sortimentu. Ten vám během pár vteřin ukáže, jak si vedou vaše produkty z pohledu obratu, objednávek i hrubého zisku za posledních 30 dní. Díky tomu snadno poznáte, které produkty si zaslouží větší rozpočet, a které je naopak potřeba poladit, zdražit nebo skrýt.
Víte, které produkty vám skutečně vydělávají a které naopak jen požírají rozpočet? Nový report Výkonnostní skupiny (CSE) vám dá odpověď během pár vteřin.
Víte, které produkty z vaší nabídky tvoří největší podíl na obratu, objednávkách nebo proklicích? A máte jistotu, že na Heurece nabízíte i ty nejprodávanější produkty v kategoriích, které jsou pro vás klíčové? S reportem TOP produktů na Heurece v Pricing Foxu získáte odpovědi během několika vteřin.
Po úspěchu Auditu Heureka přinášíme do Pricing Foxu i jeho „sourozence“ – Audit Zboží.cz. Díky němu získáte přehled o tom, jak si vedou vaše produkty na druhém největším srovnávači v českém e‑commerce.
Chcete vědět, co skutečně táhne váš e‑shop dopředu? Segmentový report od Pricing Foxu vám odhalí nejziskovější produkty, skryté příležitosti, o kterých jste dosud ani netušili, ale také černé pasažéry vašeho sortimentu. Méně tabulek, více výsledků. Přeměňte data na zisky a předběhněte i tu nejzákeřnější konkurenci.
Každý detail se počítá. A proto jsme se v srpnu pustili do vylepšení, která vám pomůžou dělat lepší rozhodnutí. S novými Shoptet statistikami od teď čtěte data v aplikaci přímo z první ruky, a díky tomu řídite pricingové pravidla ještě lépe. A to není vše.