Blog o automatickém pricingu
Přečtěte si články, návody a tipy týkající se Pricing Foxu, cenotvorby či online marketingu.
Pricing Fox je zas o kus dál a opět přináší nové možnosti přeceňování. Tentokrát se jedná o novinku v podobě Kaufland Marketplace. Nezmeškejte šanci přesadit svůj e‑shop na této novince a předčit díky automatickému přeceňování svoji konkurenci. Přeceňovat navíc máte možnost hned na třech trzích — českém, slovenském i německém. Přečtete si o nových možnostech přeceňovacích strategií a postupe při napojení Pricing Foxu na Kaufland Marketplace v našem článku.
Rozvíjíte svoje obchodní strategie a hledáte efektivní způsob optimalizace zisků? V Pricing Fox nově rozšiřujeme možnosti výběru referenčních cen, abyste mohli lépe reagovat na aktuální a dynamické tržní podmínky v jakémkoli odvětví. Proto se od teď při hledání referenční ceny nemusíte omezovat jenom na jednu platformu, jako třeba Heureku, ale můžete využívat i vlastní informace o konkurenci. Co to vlastně referenční cena je a jak ji správně nastavit v aplikaci se dozvíte v následujících řádcích.
Hodně lidí má automatickou cenotvorbu spojenou pouze se zlevňováním, ale jak tušíte, nebude to tak. Vždy záleží na cíli. Cílů může být řada, a nejen na úrovni e‑shopu, ale i samotných kategorií.
Dosažení optimální marže představuje výzvu pro mnoho e‑shopů. Seznamte se s případovou studií a objevte jednoduché a cenově dostupné řešení.
Dosahovat dlouhodobého zisku je cílem každého podnikatele. Abyste to zvládli, musíte mít dobrý přehled o ziskovosti svých produktů. Proto jsme do Pricing Foxu přidali vychytanou funkci přirážky a marže, která bude na výnosy z prodejů dohlížet za vás.
Vyhodnocování marketingových aktivit patří k nejdůležitějším činnostem nejen e‑shopařů. Abyste měli přehled o tom, jakých výsledků e‑shop dosahuje, měřte základní konverze a pravidelně kontrolujte stanovené cíle.