Články, novinky, návody ze světa cenotvorby a konkurence
Přečtěte si články, návody a tipy týkající se Pricing Foxu, cenotvorby či online marketingu.
Správné nastavení cenové strategie je klíčem k úspěchu každého e‑shopu. K tomu je ale potřeba mít k dispozici kvalitní data o výkonu produktů i celého projektu. A právě zde přichází na řadu Pricing Fox a jeho napojení na Google Analytics 4 (GA4).
Heureka.cz a Heureka.sk patří mezi nejdůležitější prodejní kanály v Česku i na Slovensku. V tomto článku jsme pro vás připravili odpovědi na nejčastější otázky ohledně napojení Heureky do Pricing Foxu – ať víte, co vše můžete v aplikaci využít a jak na to.
Používáte na e‑shopu Pohodu? Díky Pricing Foxu si nyní můžete nechat automaticky přenášet přeceněné (nebo všechny) produkty přímo do skladového hospodářství. Ať už ručně přes URL, nebo naplno automatizovaně přes mServer, získáte vždy aktuální ceny bez nutnosti exportů, importů nebo skriptování.
Cenotvorba není jen o tom, kolik si řeknete za produkt nebo službu. Je to komplexní proces, který v sobě spojuje psychologii, strategii a data. Dobře nastavená cena může rozhodnout o tom, zda zákazník nakoupí právě u vás – nebo u konkurence. V tomto článku se podíváme na několik klíčových principů a praktických tipů, které můžete rovnou začít aplikovat v nástroji Pricing Fox.
Chcete využívat konkurenční ceny ze Zboží.cz přímo ve své cenotvorbě, sledovat nabídky konkurence a mít pod kontrolou výkon svých produktů? Díky napojení Pricing Foxu na druhý největší srovnávač na trhu – Zboží.cz – to není problém. V tomto článku vám formou nejčastějších dotazů ukážeme, jak napojení funguje a co všechno vám v aplikaci umožní.
Květnová Pohoda je tady! — Mějte data o konkurenci, sklad i ceny na jedném místě.