Vyhodnocování marketingových aktivit patří k nejdůležitějším činnostem nejen e‑shopařů. Abyste měli přehled o tom, jakých výsledků e‑shop dosahuje, měřte základní konverze a pravidelně kontrolujte stanovené cíle.
Vyhodnocování marketingových aktivit patří k nejdůležitějším činnostem nejen e‑shopařů. Abyste měli přehled o tom, jakých výsledků e‑shop dosahuje, měřte základní konverze a pravidelně kontrolujte stanovené cíle.
Natočili jsme již deset dílů podcastů na téma nastavení cenotvorby e‑shopů. V tom jubilejním zjistíte, kterým stránkám se vyplatí věnovat zvýšenou pozornost a proč. Na závěr se s vámi podělíme o několik praktických rad.
Inzerujete na zbožových srovnávačích a potřebujete zhodnotit úspěšnost svého sortimentu? Využijte potenciál diagnostiky naplno. Prostřednictvím doporučení, varování, ale také detekcí problémů získáte komplexní přehled o stavu vašich produktů.
Analýza a následné reporty patří k neodmyslitelným činnostem v jakémkoli odvětví, ani cenotvorba není výjimkou. Díky zpětnému rozboru zjistíte, jak se vašim projektům daří či nikoli. Dostanete základ, na kterém můžete dále stavět.
Analýzy a měření jsou neodmyslitelnou součástí každého procesu. To stejné platí i u hodnocení úspěšnosti pricingových strategií. Abyste je mohli nastavit a optimalizovat, musíte vědět, jak správně vyhodnotit jejich dosavadní průběh.