Víte, jaké e‑shopy stojí proti vám a z čeho se skládá jejich nabídka? Díky pravidelné analýze konkurence budete mít nejen o těchto informacích přehled. Domča a Vlado z Rigoro se pobavili o tom, co by měl rozbor obsahovat a jak můžete využít nástroj Pricing Fox. Poslechněte si jejich postřehy.
Obsah
00:00 Úvod
00:15 Proč je analýza konkurence důležitá?
01:22 Co by měla dobrá analýza konkurence obsahovat?
03:33 Kde je možné získávat informace?
05:10 Jak Vlado používá novou stránku Konkurence v Pricing Foxu?
07:40 Na co by e‑shopaři neměli zapomínat?
09:14 Jak Vlado pracuje s výsledky? K čemu je možné je využít?
10:36 Jak je možné upravovat nabídky e‑shopu na základě této analýzy?
11:10 Závěr
Analýza konkurence je jednou z nejdůležitějších činností marketingového plánování. Dá vám užitečné podklady například pro výběr správného sortimentu nebo cenotvorbu. Je vhodná nejen pro ty, co teprve ověřují svůj podnikatelský záměr. Neměli by na ni zapomínat ani ostřílení veteráni.
Pricing Fox vám odhalí detailní informace o e‑shopech na stejných produktových kartách i jejich nabídce. Vyzkoušejte náš nástroj na 15 dní zdarma a vyšperkujte vaši inzerci do detailu.