Analýzy a měření jsou neodmyslitelnou součástí každého procesu. To stejné platí i u hodnocení úspěšnosti pricingových strategií. Abyste je mohli nastavit a optimalizovat, musíte vědět, jak správně vyhodnotit jejich dosavadní průběh. Pusťte si podcast a zjistěte, jak na to.
Co se v šestém díle dozvíte
Domča a Vlado z Rigoro vám poradí, jaké metriky jsou nejdůležitější a jak vám s výpočty pomůže Pricing Fox a Mergado. Podělí se s vámi o postupy, jak vložit náklady do feedu nebo jak pracovat s marží. Získejte cenné tipy pro váš pricing v nejnovějším rozhovoru.
Obsah
00:00 Úvod
00:18 Jak využijete Mergado pro vyhodnocení úspěšnosti pricingových strategií?
01:31 Jaké elementy používá Vlado při výpočtech?
04:42 Jak postupovat, pokud chcete zjistit, jakou máte marži?
06:03 Jakou cestou vložíte náklady do feedu?
06:43 Jak Vlado používá rozpočty v Pricing Foxu?
08:40 S jakými zdroji můžete pracovat při analýze konkurence?
09:28 Závěr
V předchozích pěti dílech jsme probrali základy automatického pricingu a představili jsme vám aplikaci Pricing Fox. Pokud jste některou část neslyšeli, přejděte na náš blog.
V případě, že vás napadají jakékoliv dotazy ohledně Lišky, napište nám na podporu.
V dalším pokračování se zaměříme na analýzu konkurence, která je klíčová pro správné nastavení celé cenotvorby. Každý inzerent by měl mít přehled o nabídkách e‑shopů na stejných produktových kartách. Sledujte náš blog a buďte v automatickém pricingu o krok před konkurencí.