Po novince zohledňování DPH máme další, která vám zase o něco více rozšíří možnosti pricingu. V pravidlech si nyní kromě limitů a kritérií lze nastavit zohledňování ceny dopravy. Jak bude automatické přeceňování fungovat? Přečtěte si dnešní článek, v němž vám fungování vysvětlujeme.
První checkbox v sekci Pokročilé nastavení
Novou funkcionalitu naleznete přímo v nastavení pricingových pravidel. Jedná se o nenápadný checkbox téměř na konci stránky pod nadpisem Pokročilé nastavení.
Určitě vás zajímá, jak automatická cenotvorba bude po zaškrtnutí tohoto políčka fungovat. Pojďme si to tedy přiblížit. Pricing Fox si najde cenu, od které se má odrazit – podle pozic či konkurentů. K této referenční ceně připočte související cenu dopravy. Ještě před zahájením pricingu se od celkové referenční ceny odečte suma za dopravu, jenž máte uvedenou na Heurece. Výpočet poslouží jako hlavní parament pro přeceňování a Liška může začít s přepočtem na výslednou cenu podle vámi nastavených hodnot.
Nastavitelná historie vývoje produktu
Další inovací, jenž vám může pomoci s monitoringem, je nastavitelná historie v detailu produktů. Naleznete zde informace o tom, jak se sortimentu dařilo a to na úrovní jednotlivých nabídek. Samotnému detailu produktu jsme se věnovali v jednom z předchozích článků.
Období, za které se mají grafy zobrazovat, si zvolíte podle vlastních preferencí. Vybrat si můžete mezi:
- relativním obdobím (včerejší den, posledních 7, 14 či 30 dní),
- celým kalendářním měsícem,
- manuálním nastavením.
Shopion jako další možnost propojení s Pricing Foxem
Mimo jiné přibylo mezi e‑shopovými systémy napojení Pricing Foxu na platformu Shopion. Jestliže je váš e‑shop postaven na Shopionu a rádi byste začali s automatickou cenotvorbou, kontaktujte nás. Pro správnou funkčnost je potřeba doprogramovat pravidelnou aktualizaci feedu v e‑shopové administraci.
Zařazením nové možnosti pravidel pod samostatnou sekci Pokročilé nastavení vám může napovědět, že další budou přibývat. Těšte se i na další díl z rubriky Pricing Fox live. Sledujte proto nejen náš blog, ale také Youtube kanál. Pokud nechcete, aby vám některá z novinek utekla, přihlaste se k odběru newsletterů v druhé polovině hlavní stránky našeho webu.