Nahlédněte na souhrn nových funkcí v Pricing Foxu

Aktuální release našeho cenového automatu představil hned několik zajímavých novinek v rozhraní aplikace. Vylepšení najdete v části Diagnostika a v nastavení pravidel jsme přidali novou možnost pro ještě efektivnější přeceňování. Podívejte se na všechny vychytávky z blízka.

Přivítejte tři nové diagnostiky

Stránka Diagnostika pomáhá e-shopařům a marketérům s každodenním monitorováním nabídky na srovnávačích. V záložce Problémy proto přibyla další detekce, která ulehčí sledování sortimentu. Nyní si dokážete zkontrolovat, zda je vypočítaná cena menší a nebo se rovná 0.

Tento případ může nastat například když chcete být levnější o 20 korun než konkurent na druhé pozici a jeho cena je 15 korun. Bez limitů byste se dostali do mínusu.

Nová diagnostika v záložce Problémy.

Do záložky Varování přibyly rovnou dvě diagnostiky, které vás upozorní, když konkurent podkopne cenu a nebo výrazně zdraží. Pricing Fox vás v tom případě informuje, že ceny produktů klesly nebo stouply o více než 50 %. Tento pohyb cen si můžete v aplikaci omezit limity či nákupní cenou. Zabráníte tak rapidnímu zlevňování a nebo zdražování.

Nová diagnostika v záložce Varování.

Jaká novinka přibyla v části Pravidla?

Máte v pravidle nastavený manuální limit a nebo limit v podobě nákupní ceny? Aktuálně pod ním najdete novou možnost, kde si můžete zvolit, co se má stát s výslednou cenou po jeho dosažení.

Vybrat si můžete:

  • ořezat cenu podle limitu,
  • volitelné propadnutí do následujícího pravidla na další příčce.

Jestli však s přeceňováním začínáte, doporučujeme využít možnost ořezání ceny a nebo vyzkoušet testovací pravidlo. To vám zmonitoruje automatickou cenotvorbu bez toho, abyste se museli obávat změny výstupních cen.

Chcete vyzkoušet funkci omezení výsledné ceny manuálním limitem? Detaily i spolu s kompletním postupem najdete v tomto článku na našem blogu.
Nová možnost při nastavení pravidla.

Zaujaly vás nové funkce Pricing Foxu, ale netroufáte si s aplikací pracovat sami? Přihlaste se na naše školení, kde vám specialistka Dominika ukáže krok po kroku, jak nastavit cenotvorbu přesně na míru vašemu e-shopu. Nejbližší pro vás chystáme 15. června.

Související články