Jak přeceňovat s Pricing Foxem na ExitShopu

Nejen na základě vašeho přání jsme do aplikace přidali další napojení. Tentokrát jsme šli naproti uživatelů shopsystému ExitShop. Začtěte se do návodu, ve kterém vás provedeme celým nastavením.

Navedení e-shopu do Mergada

Pricing Fox je aplikace dostupná v Mergado Store a proto je potřeba první svůj e-shop přidat do platformy Mergado. Abyste vytvořili nový export, musíte mít zkopírovanou URL XML feedu. Přesuneme se do administrace ExitShopu, do záložky Obchody, kterou naleznete v levém panelu. Přes tlačítko Ovládací panel ve sloupečku akce se prokliknete na stránku, na které si rozklikněte XML výstupy. Zde si zkopírujte URL feedu pro Heureku, jenž vložíte do Mergada.

XML výstupy v administraci ExitShopu.

Přecházíme k důležité části – vložení a úprava XML feedu v Mergadu. Jestli jste si tedy již vložili zkopírovanou URL feedu svého e-shopu, doplňte na její konec parametr ?add=primary_id,purchase_price. Na tento zásah nesmíte zapomenout, jinak by se vám správně nepárovaly produkty

Celá adresa pak bude vypadat následovně: https://www.exitshop.cz/shops/000000/xml/heureka?add=primary_id,purchase_price

Jakmile parametr vložíte, nechte feed načíst. Dále si vyberte formát Heureka pro vstupní i výstupní XML.

Nevíte si rady? Přečtěte si, jaké první kroky v Lišce podniknout, nebo nám napište a my vám pomůžeme.

Jak postupovat v aplikaci

Po aktivování Lišky se vrhněte do jejího nastavení. Vyplňte požadované údaje a zaškrtněte checkbox napojení ExitShop. Vyskočí na vás okno, ve kterém musíte vyplnit API klíč, aby appka měla s jakými daty pracovat.

API klíč v administraci ExitShopu.

API klíč získáte v administraci svého e-shopu pod záložkou Aplikace. Pokud jej už máte vytvořený, zkopírujte ho a vložte do Pricing Foxu

Po vyplnění API klíče je nastavení u konce. Vytvořte si své první přeceňovací pravidlo a výsledné ceny Liška do vašeho e-shopu pošle přes API. Vy si následně vložte feed do Heureky.
Chcete mít své produkty pod dohledem? Můžete je monitorovat pomocí exportů a nebo v detailu produktu – přečtěte si o tématech na našem blogu.

Související články