Pochopte diagnostiku v Pricing Foxu, díl první

Chcete vědět, které vaše produkty jsou nespárované, nebo jaké se nepřecenily tak, jak jste chtěli? Problémy v Pricing Foxu vám takový sortiment zobrazí přehledně na jednom místě. Nemusíte ho tak sami zdlouhavě hledat. V článku si detailně představíme tuto část Diagnostiky.

K čemu slouží Diagnostika

Chcete mít jistotu, že se váš sortiment přeceňuje správně? Diagnostika vám pomůže zjistit, co jakým produktům chybí, nebo jak si vedou oproti konkurenční nabídce. Ukáže vám například, které jsou příliš levné nebo drahé. 

Diagnostika v Pricing Foxu.

Pokud chcete Diagnostiku maximálně využít, sledujte náš několikadílný seriál. V každém díle si popíšeme jednu z karet a ukážeme si, k čemu jsou její detekce užitečné.  

Jak s Diagnostikou pracovat

Když kliknete na jakoukoliv detekci, Liška vám ukáže aktuální stav i vývoj v čase. V tabulce pod grafy najdete produkty, kterých se výběr týká. Můžete si je jednotlivě rozkliknout, zobrazit jejich výpis v novém okně nebo vyexportovat.

Detail detekce nespárovaných produktů v Pricing Foxu.

Karta Problémy

V této kartě najdete produkty, u kterých se výstupní cena rovná té vstupní. Zahrnuje problémy, které Lišce brání v přecenění sortimentu a cena tak zůstává stejná. První detekce vás upozorní na nespárovaný sortiment. Ty zbývající vždy zahrnují spárované produkty, u kterých doporučujeme zkontrolovat, jestli se všechny přeceňují tak, jak chcete. 

Problémy v Diagnostice.

Nespárované produkty

Díky této detekci zjistíte, které položky nejsou na produktových kartách na Heurece spárované. Pro používání Pricing Foxu je spárovanost důležitá, bez ní nemůže aplikace pracovat a přeceňovat. 

S párováním vám pomohou aplikace Pairing Bear nebo Heureka Watchdog

Produkty propadnuté do dalších pravidel

Produkty propadnuté do pravidla s nastavením Neměnit cenu

Pokud si nejste při vytváření pravidel jistí, že produkty nepropadnou do jiných pravidel, doporučujeme se vždy pojistit a zvolit pole Neměnit cenu. Sortiment se pak nepřecení podle jiných podmínek a uvidíte ho v této detekci.

Možnost Neměnit cenu v nastavení pravidla.

Produkty nespadající do pravidla a jsou mimo výběr

Ve výpisu této detekce uvidíte produkty z vašeho feedu, které nepřeceňujete. Jestliže chcete do pricingu zahrnout vše, vytvořte si pravidlo pro Všechny produkty a umístěte ho v řazení na konec. S tím, jak seřadit pravidla tak, aby vám správně fungovala, vám pomůže náš článek. 

Produkty, které propadly všemi pravidly

V aplikaci máte na výběr, zda chcete pravidlo aplikovat na všechny produkty, Mergado nebo uložené výběry. Může se stát, že produkty sice vyhovují výběrům, ale ne podmínkám pravidla. Liška je identifikuje a ukáže, které to jsou. Pokud se vám nedaří produkty v žádném pravidle zachytit, doporučujeme zvolit stejný postup jako u předchozí detekce. 

Výběry a podmínky Pravidla.

E‑shop je sám v produktové kartě

Jestliže máte ve své nabídce unikátní produkty a jste na produktových kartách sami, nemusíte nástroj pro automatický pricing používat. V takovém případě nemůže Pricing Fox porovnat vaši cenu s tou konkurenční a produkty nepřecení. Pokud nemáte unikátní sortiment, ujistěte se, že je váš sortiment spárovaný nebo není na duplicitních kartách

Vypočítaná cena je menší nebo rovna nule

Říkáte si, kdy se to může stát? Například pokud do Pricing Foxu zadáte, že chcete být o 100 Kč levnější než konkurent XY a jeho cena je 90 Kč, bude vypočítaná cena nižší než 0 Kč. Doporučujeme využívat další podmínky pravidel, které tomu při správném nastavení zabrání. Na Heurece se taková nabídka nezobrazí, zbožák ji automaticky stáhne.

 

Ukázali jsme vám, co všechno najdete mezi Problémy a jak postupovat při jejich řešení. V dalších dílech se budeme věnovat dalším kartám v Diagnostice, tedy Varování a Doporučení.

Související články

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Pricing Fox a z e‑commerce branže.