Chcete využít potenciál své inzerce naplno? Seznamte se s kartou Doporučení. Nejen, že váš sortiment bude pravidelně monitorovat, ale také poskytne podněty ke zlepšení vaší cenotvorby. Zjistěte, které produkty si drobnou úpravou mohou značně polepšit.
Aplikace nabízí devět detekcí, které zvýší výkon vaší inzerce. Najdete je označené modrou barvou v záložce Doporučení, na stránce Diagnostika. Pojďme si je postupně představit.
Výpis všech doporučení v aplikaci Pricing Fox.
S cenotvorbou teprve začínáte a v Diagnostice se ještě tolik neorientujete? Přečtěte si náš první díl, ve kterém se dozvíte všechny potřebné základy.
Upravujte ceny a pravidla na míru své inzerce
Na Heurece není bidding
V produktové kartě nikdo z inzerujících e‑shopů nemá zapnutý PPC režim a nebidduje. Můžete se tak dostat na první pozici pouhou úpravou cen produktů.
V takovém případě máte jen jeden způsob, jak inzerci zviditelnit. Zjistěte, jak nebo o kolik můžete s cenou manipulovat oproti konkurenci. Poté nastavte cenové mantinely.
Chcete patřit mezi doporučené e‑shopy? Nezapomínejte na faktory, které zařazení na nejvyšší příčky ovlivňují. Patří mezi ně nejen cena, ale také dostupnost produktu, hodnocení e‑shopu a bidding.
Málo e‑shopů v produktové kartě
Na produktové kartě je méně než 5 e‑shopů, proto nemůžete biddovat. Na vyšší příčky se tak můžete dostat díky snižování cen nebo dárku či jinému zvýhodnění.
Pokud váš produkt nabízí méně než 5 e‑shopů, vyberete si pozici, na kterou chcete v dané kategorii cílit a na její základě cenu upravíte.
Všechny ceny na produktové kartě jsou shodné
Nabídka všech e‑shopů má stejnou cenu. Pokud se svým sortimentem cílíte na vyšší příčky, doporučujeme využít biddování. Případně nabídku vylepšit o dopravu zdarma nebo jiný benefit.
Doporučená nabídka na Heurece.
Mějte přehled o konkurenci
Cena konkurenčních nabídek je nižší, než hodnota v elementu s pořizovací cenou
Konkurence nabízí tyto produkty za nižší cenu, než je vaše nákupní. Ověřte si, zda můžete prodávat sortiment levněji a upravte pravidlo, kam spadá.
Cena konkurenčních nabídek je stejná, a navíc nabízí dárek
Nabídka ostatních inzerentů obsahuje navíc dárek. Zjistěte na stránce Konkurence nebo přímo na srovnávači, jaké dárky nabízí, a upravte svou nabídku. Můžete ji zlevnit nebo přidat malý dárek a přilákat tak nerozhodného zákazníka právě k vám.
Doprava zdarma, Dárek k nákupu, Dostupnost, Hodnocení e-shopu, Ověřeno zákazníky.
Nabídky konkurentů, proti kterým přeceňuji a nabízí dárek
Oproti předchozí detekci vám tato ukazuje, že přeceňujete proti zvýhodněným nabídkám.
Pokud e‑shopy prodávají sortiment za stejnou cenu, jsou dárky mnohdy rozhodujícím faktorem pro koupi. Prozkoumejte konkurenci na stejnojmenné stránce a zatraktivněte i vaše produkty.
Produkty s velkým cenovým rozdílem
Příliš drahé produkty
Produkt je dražší o více jak 30 % oproti konkurenci.
Příliš levné produkty
Produkt je levnější o více než 30 % oproti konkurenci.
Nejedná-li se o záměrnou strategii z vaší strany, doporučujeme sortiment důkladně zkontrolovat. Na vině může být špatné spárování sortimentu na produktové kartě, a to jak u vás, tak u vaší konkurence.
Využijte příležitosti nepatrnou úpravou
Minimální snížení ceny by mohlo vést k pozici v TOP 5 podle ceny
Snížení ceny produktu jen o 3 % vás dostane do TOP pětky nejlevnějších e‑shopů. Upravte pravidlo, do kterého sortiment spadá, např. změnou cílení na jiného konkurenta nebo jinou pozici.
V předchozích epizodách jsme si společně prošli Varování a Problémy. V aktuálním díle jsme se věnovali Doporučení. Krok za krokem jsme vám popsali jednotlivé detekce se kterými se v aplikaci setkáte. Jestliže vám v našem třídílném seriálu chybělo něco zásadního, určitě se nám ozvěte.
Aneta se stará o celkovou obsahovou část. Píše pro vás články, pečuje o sociální sítě a připravuje audiovizuální obsah. Ve svém volném čase ráda sportuje a na svět se nejraději dívá z vrcholků hor.
Chcete vědět, které vaše produkty jsou nespárované, nebo jaké se nepřecenily tak, jak jste chtěli? Problémy v Pricing Foxu vám takový sortiment zobrazí přehledně na jednom místě. V článku si detailně představíme tuto část Diagnostiky.
Chcete mít přehled o tom, jaké produkty jste výrazně zlevnili nebo zdražili a jaké přeceňujete ručně? Nejen to zjistíte díky Varování v Pricing Foxu. Tato karta slouží ke kontrole, zda máte vše nastavené tak, jak chcete.