Chcete mít přehled o tom, jaké produkty jste výrazně zlevnili nebo zdražili a jaké přeceňujete ručně? Nejen to zjistíte díky Varování v Pricing Foxu. Tato karta slouží ke kontrole, zda máte vše nastavené tak, jak chcete. Neobsahuje vážné problémy, které by pricingu bránily. Pojďme se na jednotlivé detekce podívat.
Přecenění limitované pořizovací cenou
Pokud do Pricing Foxu zadáte element s pořizovací cenou, Liška ji použije jako hranici, kterou hlídá. V Diagnostice najdete tři detekce:
Nová cena je nižší než hodnota v elementu s pořizovací cenou
Pokud v pravidle nenastavíte limit pořizovací ceny, může nová cena klesnou pod její úroveň. V některých případech to ale bude vaším záměrem, například pokud chcete být na prvních příčkách na zbožácích.
Vstupní cena je nižší než hodnota v elementu s pořizovací cenou
Tato detekce slouží hlavně jako upozornění. Někteří e‑shopaři mají ve feedu místo nákupky cenu dodavatelskou. Zkontrolujte si, jak to máte vy, a zda Lišce neposíláte chybná data.
Nová cena je limitovaná hodnotou v elementu s pořizovací cenou
Po proběhlém přecenění dosáhla nová cena nastaveného limitu.
Pricing omezený manuálními limity
Pokud jste v nastavení pravidel použili i manuální limity, může se stát, že se po pricingu nová cena zastaví na jejich hranici. Takové produkty doporučujeme zkontrolovat a případně upravit pravidlo.
Sortiment s výraznou změnou ceny
Diagnostika vás upozorní i na skokové zdražení nebo zlevnění produktů pomocí těchto dvou detekcí:
- Produkty zdražené o více než 50 %
- Produkty zlevněné o více než 50 %
Takový sortiment si zkontrolujte. Může jít o záměrnou změnu na základě vaší strategie. Například pokud chcete výraznou slevou přilákat nové zákazníky. Také se může jednat o špatně spárovaný produkt, např. příslušenství k mobilu se napáruje ke kartě telefonu a pak se podle něj i přecení.
Produkty s ručně upravenou cenou
Detekce Ručně upravená cena vám najde všechny položky, které jsou manuálně přeceněné. Právě poslední release aplikace obohatil Lišku o manuální pricing. Pokud vám tato novinka utekla, přečtěte si článek. Sepsali jsme vám, k čemu ruční přecenění využijete a jak ho nastavíte.
Změny u detekcí si můžete nechat zasílat do e‑mailu nebo si je vygenerujte na trvalý odkaz. Můžete tak sledovat jen to, co vás zajímá. Pokud vám v souhrnu detekcí jakákoliv chybí, napište nám a my ji do aplikace přidáme.
V prvním díle tohoto seriálu jste se seznámili s Problémy. Ty vás upozorňují na produkty, u kterých správně neprobíhá pricing a je potřeba váš zásah. V tomto díle jsme si vzali pod drobnohled Varování. Díky této kartě zkontrolujete, zda vše probíhá tak, jak chcete. V dalším pokračování se podíváme na Doporučení, které vám pomůže vyšperkovat inzerci do detailu.