Další verze aplikace odkrývá čerstvě implementované novinky. V detailu svých pricingových pravidlech si můžete den po dni monitorovat vývoj produktů. Přibyla již 18. detekce na stránce Diagnostika a ostatní možná méně výrazné, ale stejně důležité funkce. Seznamte se během pár minut se vším zmíněným v článku.
Ohlédnutí se za vývojem jednotlivých pravidel
Pravidla vylepšujeme, jak se dá a další položkou jsou historické grafy. Najdete je na samotném konci detailu pravidla. Stejně jako ostatní hodnoty zde uvedené, vztahují se pouze k produktům, jež spadají do rozkliknutého pricingového pravidla.
Celá historie je nastavitelná na vámi preferované období, jak již znáte například z detailu produktu a dělí se na tři části:
- metriky,
- analytika,
- diagnostika.
-
Historie metrik
Grafy se pod touto záložkou vztahují k cenotvorbě. Odhalí vám časový vývoj celkového počtu produktů, spárovaných a přeceněných. Dále zde najdete informaci o tom, jaká je vaše průměrná vstupní a nová cena či rozdíl mezi nimi.
-
Podrobná analytika
Vypsané hodnoty vám napoví, jak se měnil stav objednávek, prokliků, konverzního poměru, obratu, nákladů a nebo PNO. Boxy zobrazené vedle sebe vám usnadní kontrolu toho nejdůležitějšího a umožní vám jednoduché srovnání například nákladů vůči obratu za konkrétní časový úsek.
-
Diagnostika v čase
V detailu pravidla se vždy bavíme pouze o produktech, na které se má pravidlo aplikovat. A to stejné platí u grafů včetně diagnostiky. V rozpisu jednoduše odhalíte den, kdy byly vaše produkty nejdražší či až příliš levné. Monitorovat zde můžete také to, kolik produktů se ocitlo samostatně v produktové kartě. Další pozornost vyžadující problémy.
Osmnáctá detekce na stránce Diagnostika
Mimo jiné jsme rozšířili i upozornění v Diagnostice. V záložce Problémy přibyla položka Nespárované produkty. Díky ní odhalíte například špatné zařazení do produktových karet Heureky a nebo náhlé odpárování výrazného množství sortimentu. Ani k tomuto boxu nechybí detail s časovým vývojem a ostatní možnosti pro práci s nabídkami. Jednoduše si je vyexportujete či otevřete na stránce produkty, kde lze provést podrobnější kontrolu na úrovni jednotlivých produktů.
Výčet novinek zakončíme novým oknem v rozhraní aplikace, které slouží k přihlášení do newsletteru. Ty posíláme jednou měsíčně se souhrnem funkcí a zajímavostí z liščího života. K newsletteru se můžete přihlásit i přímo na webu. A nezapomeňte na další termín školení. Odklikněte si i vy svou účast, popřípadě si sjednejte online schůzku pro řešení specifického problému.