Nahlédněte na souhrn nových funkcí v Pricing Foxu

Aktuální release našeho cenového automatu představil hned několik zajímavých novinek v rozhraní aplikace. Vylepšení najdete v části Diagnostika a v nastavení pravidel jsme přidali novou možnost pro ještě efektivnější přeceňování. Podívejte se na všechny vychytávky z blízka.

Přivítejte tři nové diagnostiky

Stránka Diagnostika pomáhá e‑shopařům a marketérům s každodenním monitorováním nabídky na srovnávačích. V záložce Problémy proto přibyla další detekce, která ulehčí sledování sortimentu. Nyní si dokážete zkontrolovat, zda je vypočítaná cena menší a nebo se rovná 0.

Tento případ může nastat například když chcete být levnější o 20 korun než konkurent na druhé pozici a jeho cena je 15 korun. Bez limitů byste se dostali do mínusu.

Nová diagnostika v záložce Problémy.

Do záložky Varování přibyly rovnou dvě diagnostiky, které vás upozorní, když konkurent podkopne cenu a nebo výrazně zdraží. Pricing Fox vás v tom případě informuje, že ceny produktů klesly nebo stouply o více než 50 %. Tento pohyb cen si můžete v aplikaci omezit limity či nákupní cenou. Zabráníte tak rapidnímu zlevňování a nebo zdražování.

Nová diagnostika v záložce Varování.

Jaká novinka přibyla v části Pravidla?

Máte v pravidle nastavený manuální limit a nebo limit v podobě nákupní ceny? Aktuálně pod ním najdete novou možnost, kde si můžete zvolit, co se má stát s výslednou cenou po jeho dosažení.

Vybrat si můžete:

  • ořezat cenu podle limitu,
  • volitelné propadnutí do následujícího pravidla na další příčce.

Jestli však s přeceňováním začínáte, doporučujeme využít možnost ořezání ceny a nebo vyzkoušet testovací pravidlo. To vám zmonitoruje automatickou cenotvorbu bez toho, abyste se museli obávat změny výstupních cen.

Chcete vyzkoušet funkci omezení výsledné ceny manuálním limitem? Detaily i spolu s kompletním postupem najdete v tomto článku na našem blogu.
Nová možnost při nastavení pravidla.

Zaujaly vás nové funkce Pricing Foxu, ale netroufáte si s aplikací pracovat sami? Přihlaste se na naše školení, kde vám specialistka Dominika ukáže krok po kroku, jak nastavit cenotvorbu přesně na míru vašemu e‑shopu. Nejbližší pro vás chystáme 15. června.

Související články