Liščí podcast o cenotvorbě #6 – Jak pracovat s náklady, marží a dalšími finančními ukazateli

Analýzy a měření jsou neodmyslitelnou součástí každého procesu. To stejné platí i u hodnocení úspěšnosti pricingových strategií. Abyste je mohli nastavit a optimalizovat, musíte vědět, jak správně vyhodnotit jejich dosavadní průběh. Pusťte si podcast a zjistěte, jak na to.

Co se v šestém díle dozvíte

Domča a Vlado z Rigoro vám poradí, jaké metriky jsou nejdůležitější a jak vám s výpočty pomůže Pricing Fox a Mergado. Podělí se s vámi o postupy, jak vložit náklady do feedu nebo jak pracovat s marží. Získejte cenné tipy pro váš pricing v nejnovějším rozhovoru.

Obsah

00:00 Úvod

00:18 Jak využijete Mergado pro vyhodnocení úspěšnosti pricingových strategií?

01:31 Jaké elementy používá Vlado při výpočtech? 

04:42 Jak postupovat, pokud chcete zjistit, jakou máte marži?

06:03 Jakou cestou vložíte náklady do feedu?

06:43 Jak Vlado používá rozpočty v Pricing Foxu? 

08:40 S jakými zdroji můžete pracovat při analýze konkurence?

09:28 Závěr

 

Chcete vědět, jak jednoduše importovat nákupní cenu ze Shoptetu do Mergada? Přečtěte si článek, ve kterém vám Vlado rozepsal svůj postup.

V předchozích pěti dílech jsme probrali základy automatického pricingu a představili jsme vám aplikaci Pricing Fox. Pokud jste některou část neslyšeli, přejděte na náš blog.  

V případě, že vás napadají jakékoliv dotazy ohledně Lišky, napište nám na podporu.

V dalším pokračování se zaměříme na analýzu konkurence, která je klíčová pro správné nastavení celé cenotvorby. Každý inzerent by měl mít přehled o nabídkách e‑shopů na stejných produktových kartách. Sledujte náš blog a buďte v automatickém pricingu o krok před konkurencí. 

Související články

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Pricing Fox a z e‑commerce branže.