Segmentový report – proměňte grafy ve svá vítězná rozhodnutí

Ukážeme vám, jak udělat správný krok vpřed při každém vstupu do aplikace Pricing Fox. Segmentový report dokáže nabídnout mnohem víc, než jen vizualizace vašich dat a my vás naučíme, jak s nimi pracovat správně. V návodu zjistíte, jak z grafů vyčíst skutečné odpovědi ale také zejména, jak je proměnit v rozhodnutí, které posunou váš byznys na ještě vyšší úroveň a porazí tak i toho největšího konkurenta. 

Máte data? Paráda! Ale co s nimi?

Pracujete se segmentovým reportem v Pricing Foxu a stále máte pocit, že z něj netaháte všechno, co byste mohli? Nebo jste ho otevřeli, proletěli očima koláče a tabulky a zavřeli se slovy „okej… co teď?“

Tak právě pro vás jsme připravili podrobný, ale srozumitelný návod, který vám ukáže co přesně sledovat, proč a co s tím dál.  Manuál vám konečně odpoví na všechny ty otázky, které si kladete, když se díváte na desítky barevných buněk a segmentů. Navíc v něm najdete reálné příklady, konkrétní situace z praxe a také tipy, jak si celý report „ohýbat“ podle sebe pomocí předvoleb.

Aby se z toho pro vás nestala “španělská vesnice”, rozebrali jsme v článku pro vás každý graf, tabulku i další možnosti nastavení reportu

Co se konkrétně v manuálu dozvíte? 👇

  • Jak správně číst koláčové grafy, heatmapy a treemapy
  • Jak z nich vyčíst, které segmenty jsou pro váš e‑shop výhodné a které vám naopak jenom zabírají místo ve skladu i ve feedu
  • V jakých případech se oplatí investovat do kampaní produktů, navyšovat bidding a kdy je naopak čas uvažovat o jejich vyřazení
  • Jak si nastavit vlastní cenové hladiny, přehledy a zdroje statistik
  • TIPY na další práci s grafy a množství dalších “AHA” momentů

Kde ho najdete?

👉  Proklikněte se na celý uživatelský manuál zde:

Náhled článku: Manuál Segmentový report 

➡️ Kompletní průvodce segmentovým reportem

Raději video než text?

Chápeme, ne každý má náladu číst 5 000 znaků analytiky. Proto jsme připravili i videonávody, které vás provedou klíčovými částmi reportu:

🎥 YouTube kanál Pricing Fox

 

Ukázka z reportu

Pro kompletní popis reportu přejděte na manuál zde

Rozložení vašeho sortimentu dle vybrané metriky
Tabulka s heatmapou TOP kategorií podle počtu produktů. Obě metriky si můžete zvolit v rámci Nastavení reportu.
Tabulka zobrazuje TOP 10 kategorií dle počtu produktů.
TOP kombinace segmentů podle zvolené metriky. Navíc rozdělené podle cenových hladin produktů.

 

Chcete to rovnou probrat s odborníkem?

Pokud si chcete být jisti, že report čtete správně nebo hledáte konkrétní strategii na míru, doporučujeme kontaktovat některého z našich certifikovaných specialistů.

Případně nám jednoduše napište na podpora@pricingfox.cz – rádi vás nasměrujeme.

Související články

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Pricing Fox a z e‑commerce branže.