Ukážeme vám, jak udělat správný krok vpřed při každém vstupu do aplikace Pricing Fox. Segmentový report dokáže nabídnout mnohem víc, než jen vizualizace vašich dat a my vás naučíme, jak s nimi pracovat správně. V návodu zjistíte, jak z grafů vyčíst skutečné odpovědi ale také zejména, jak je proměnit v rozhodnutí, které posunou váš byznys na ještě vyšší úroveň a porazí tak i toho největšího konkurenta.
Máte data? Paráda! Ale co s nimi?
Pracujete se segmentovým reportem v Pricing Foxu a stále máte pocit, že z něj netaháte všechno, co byste mohli? Nebo jste ho otevřeli, proletěli očima koláče a tabulky a zavřeli se slovy „okej… co teď?“
Tak právě pro vás jsme připravili podrobný, ale srozumitelný návod, který vám ukáže co přesně sledovat, proč a co s tím dál. Manuál vám konečně odpoví na všechny ty otázky, které si kladete, když se díváte na desítky barevných buněk a segmentů. Navíc v něm najdete reálné příklady, konkrétní situace z praxe a také tipy, jak si celý report „ohýbat“ podle sebe pomocí předvoleb.
Aby se z toho pro vás nestala “španělská vesnice”, rozebrali jsme v článku pro vás každý graf, tabulku i další možnosti nastavení reportu.
Co se konkrétně v manuálu dozvíte? 👇
- Jak správně číst koláčové grafy, heatmapy a treemapy
- Jak z nich vyčíst, které segmenty jsou pro váš e‑shop výhodné a které vám naopak jenom zabírají místo ve skladu i ve feedu
- V jakých případech se oplatí investovat do kampaní produktů, navyšovat bidding a kdy je naopak čas uvažovat o jejich vyřazení
- Jak si nastavit vlastní cenové hladiny, přehledy a zdroje statistik
- TIPY na další práci s grafy a množství dalších “AHA” momentů
Kde ho najdete?
👉 Proklikněte se na celý uživatelský manuál zde:
➡️ Kompletní průvodce segmentovým reportem
Raději video než text?
Chápeme, ne každý má náladu číst 5 000 znaků analytiky. Proto jsme připravili i videonávody, které vás provedou klíčovými částmi reportu:
Ukázka z reportu
Pro kompletní popis reportu přejděte na manuál zde
Chcete to rovnou probrat s odborníkem?
Pokud si chcete být jisti, že report čtete správně nebo hledáte konkrétní strategii na míru, doporučujeme kontaktovat některého z našich certifikovaných specialistů.
Případně nám jednoduše napište na podpora@pricingfox.cz – rádi vás nasměrujeme.