Nechte konkurenci za zády a využijte šanci přeceňovat své zboží nejen na Heurece a Kauflandu, ale nově i na oblíbeném srovnávači Zboží.cz! Tato novinka vám otevírá další možnosti, jak chytře pracovat s cenami a dosáhnout ještě více ze zimních výprodejů.
Více srovnávačů, více šancí na úspěch
Přidejte Zboží.cz mezi své zdroje napojení v aplikaci Pricing Fox a rozšiřte tak možnosti přeceňování. S více srovnávači najednou pokryjete větší část trhu, takže budete mít lepší přehled o tom, co se děje. Díky tomu můžete snadněji reagovat na pohyby cen a rychleji přizpůsobit svou strategii, aby vaše nabídky pro potenciální zákazníky byly ještě lákavější!
S Pricing Foxem snadno nastavíte pravidla pro více srovnávačů i v rámci jednoho projektu. Aplikace automaticky přizpůsobí ceny tak, aby vaše produkty vždy odpovídaly aktuální situaci na trhu, bez ohledu na to, kde zákazníci zboží hledají.
Jak nastavit v aplikaci Pricing Fox nový zdroj Zboží.cz
Napojení Zboží.cz je velmi jednoduché. Stačí v aplikaci vyplnit údaje z administrace e‑shopu na Zboží.cz (ID provozovny a API token), uložit spojení a můžete začít využívat podmínky pro výběr referenčních cen v pravidlech.
Přeceňovat produkty můžete podle pěti různých podmínek, což vám zaručí účinnější cenové strategie:
1) Pozice dle ceny – Získejte více objednávek a prokliků na vaše produkty, které udržíte na předních pozicích. Nastavte si v podmínkách, podle které pozice produktů se má cena odvíjet (například podle první, druhé či poslední).
2) Pozice v biddingu – Maximalizujte svůj zisk a zviditelněte nabídku produktů podle optimálního bidu a získejte tak lepší pozici produktů oproti konkurenci. Nepřicházejte o zákazníky kvůli vysokým cenám, ale ani se neobírejte o zisk zbytečně nízkou cenou.
3) Pozice podle ceny v biddingu – Upravte cenu vašeho zboží na základě pozice konkurenčních nabídek v tabulce biddingových cen. Ovlivněte svou pozici ve výsledcích vyhledávání tak, abyste potenciální zákazníky upoutali jako první.
4) Pozice dle konkurence – Neztraťte náskok před konkurencí a reagujte rychle a pružně na změny cen u konkrétních konkurentů.
5) Pozice dle cen doručení – Určete, že chcete přeceňovat jen podle těch e‑shopů, jejichž cena za doručení přesahuje vámi nastavený limit. Nenabízejte své produkty pod cenou.
6) Pozice dle dostupnosti produktu – Nastavte cenu svého zboží podle dostupnosti u konkurence, ať už mají produkty skladem nebo s různými termíny dodání.
Věděli jste, že?
Pravidla si můžete libovolně nastavit a kombinovat, jak potřebujete? Stačí pár kliknutí a přizpůsobíte je své strategii. Díky přehlednému sledování vlastních výsledků i konkurence máte vše pod kontrolou.
Pricing Fox pravidelně kontroluje ceny, dostupnost a další vlastnosti nabídek konkurence a na změnu situace okamžitě reaguje změnou ceny.
Vyzkoušejte si Pricing Fox na 30 dní zdarma
Chcete zjistit, jak vám Pricing Fox pomůže předběhnout konkurenci? Vyzkoušejte si jej na 30 dní zdarma a objevte výhody automatického přeceňování oproti zdlouhavému ručnímu nastavování cen. Aplikace vám umožní snadno upravit cenové strategie, zvýšit viditelnost produktů a reagovat na pohyby cen na trhu v reálném čase.
Součástí zkušební verze je také půlhodinová konzultace zdarma, během které vám pomůžeme, s čím budete potřebovat. Navíc se můžete spolehnout na naši zákaznickou podporu, která odpoví na vaše dotazy nejpozději do 24 hodin.