Vrchol vánoční sezóny se neúprosně blíží a abychom vám ušetřili ještě více času, vyzbrojujeme Lišku dalšími možnostmi přeceňování. V appce přibylo pole pro zadání násobiče výsledné ceny. V pravidlech naleznete také nové omezení pevnou hodnotou. V článku se dozvíte více podrobností a o dalších drobných úpravách.
Vzhůru do víru hromadných slev nebo zdražování
Na stránce Nastavení si nyní můžete vyplnit koeficient pro hromadné zvýšení či snížení cen. Funkci využijete například v období výprodejů. Pokud byste rádi ovlivnili cenu jen konkrétního výběru produktů, lze toto číslo vyplnit i při vytváření jednotlivých pravidel.
Předvyplněné číslo 1 se rovná nově vypočtené ceně. Představte si situaci, kdy chcete zlevnit produkty o 50 %. Rozmyslete se, zda chcete o tuto hodnotu snížit sumu u všech nabídek či pouze u výběru a podle toho násobič vyplňte.
-
Všechny produkty zlevníte o zmíněných 50 % na stránce Nastavení v aplikaci, kde napíšete koeficient 0,5.
-
Výslednou cenu výběru konkrétního sortimentu snížíte vyplněním hodnoty 0,5 při vytváření nového pravidla v Pricing Foxu.
Mantinely jsou v pricingu prioritou
Splňujeme vaše další přání a Liška výpočty cen umí omezovat absolutním limitem. Novinky si nemusíte na první pohled všimnout, nicméně jedná se o důležitou součást celé matematické skládačky. Když si v Pricing Foxu vytváříte nové pravidlo a vyplníte si všechny požadavky v první polovině strany, dostanete se k limitům. Zde, pod hlavičkou Omezit výslednou cenu přesným limitem, najdete dvě nové možnosti.
Dřívější pole pro vyplnění maximálního/minimálního rozdílu mezi vstupní a výstupní cenou již dobře znáte. Aktuálně si lze kromě rozdílu nastavit také maximální/minimální pevnou hodnotu, pod kterou nikdy cena neklesne.
Pricing Fox při každém přecenění kontroluje vypočítanou cenu tak, aby splňovala vámi nastavený mantinel. V situaci, kdy by se nová cena dostala pod nastavenou hranici, appka produkt nepřecení. Tyto nabídky si pak můžete analyzovat na stránce Diagnostika, podstránce Varování, v boxu s názvem Nová cena je omezená přesným limitem.
Pro lepší přehlednost jsme přidali ještě pole pro vyhledávání sortimentu v detailu pravidel a diagnostiky. Tímto je výpis funkcí posledního releasu tohoto roku u konce. Kdybyste měli nápad na zlepšení a nebo je něco, co byste uvítali v Pricing Foxu začátkem příštího roku, neváhejte nám napsat.