Podcast o cenotvorbě #2 – Kdy je firma připravená na automatickou cenotvorbu

Rozhodli jste se, že se pustíte do automatické cenotvorby a zajímá vás, jaké procesy musí mít vaše firma zmáknuté? Pak si pusťte druhý díl našeho podcastu. Domča s Vladem v něm shrnují, jaké procesy a analýzy byste měli mít na začátku připravené. Také se dělí o cenné rady například ohledně spárovanosti produktů. Právě nespárovanost je nejčastější nešvar, který e‑shopy řeší. Chcete mu předejít? Podívejte se na video. 

Obsah:

00:00 Úvod

00:17 Jaký je základní stavební kámen pro automatickou cenotvorbu?

00:47 Je potřeba analýza trhu a monitoring konkurence?

01:51 Jaké procesy je potřeba mít zvládnuté? 

04:56 Jaké jsou výhody Pricing Foxu?

07:29 Na co nezapomenout při prvním nastavení aplikace? 

09:50 Jak správně produkty spárovat? 

12:03 Jaké nástroje pomohou se spárováním produktů? 

13:03 Jak je možné využít Diagnostiku v Pricing Foxu? 

14:05 Rady na závěr

Co by měl splňovat nástroj pro automatickou cenotvorbu? Nejen to vám poradí Rigoro ve svém článku.

Neviděli jste první díl? Pusťte si ho zpětně a zjistěte, co může automatická cenotvorba přinést, jaké jsou její výhody i kolik zabere času. 

Už nyní připravujeme třetí díl, ve kterém vám podrobně představíme naši aplikaci Pricing Fox. Povíme si, co nástroj nabízí a jak ho nastavíte

Související články

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Pricing Fox a z e‑commerce branže.