Naše aplikace je už venku nějakou dobu a každým týdnem implementujeme nové funkce i na základě vašich cenných připomínek. Začtěte se do novinek a zjistěte, jaké inovace release přinesl.
Pravidla na vlastní výběry produktů
Na stránce Produkty jsme rozšířili možnosti filtrování sortimentu podle více kritérií. Zadáte si například cenové rozmezí a konkrétního výrobce a seznam se vám vyselektuje. Filtry, jež používáte opakovaně, třeba kvůli monitoringu položek, uložíte tlačítkem na pravé straně. Znovu je aplikujete jednoduše pomocí šipky u tlačítka „Hledat“. Zpětně budou k nalezení pod tabulkou, nebo přes Rozšířené vyhledávání – záložku Uložené filtry. V zápatí stránky najdete i volbu pro zobrazení více řádků na stránce.
Ukládat výběry doporučujeme i proto, že s výběrem produktů jde dále pracovat. V detailu vytváření pravidel jsme přidali novou variantu přeceňování nabídek právě z uložených filtrů. Vše si nastavíte tedy v rozhraní aplikace, kde cenový vývoj můžete i dále pozorovat.
Sledujte postup, jak si přeceňování nastavíte:
- vyselektujete si produkty, jejichž cenu chcete upravit,
- filtr uložíte,
- přejdete na stránku Pravidla, kde zvolíte „Vytvořit nové pravidlo“,
- vyplníte si jeho název,
- níže kliknete na „Uložené filtry“ a vyberete ten správný.
Mějte svou nabídku pod kontrolu
Další novinkou je export produktů. V nabídce nyní najdete formáty csv, xls a html, trvalý odkaz či automatické zasílání. Po volbě formátu a vyplnění názvu si zaškrtnete checkbox podle toho, co upřednostňujete. Trvalý odkaz si můžete zkopírovat do nové karty v prohlížeči či jej někomu poslat. Data se na něm budou dvakrát denně aktualizovat.
Jestliže upřednostňujete, aby vám soubor chodil pravidelně na mail, zaškrtněte druhý checkbox. Poté si zvolíte interval a vyplníte mailovou adresu. Obsah exportu si přizpůsobíte níže. Na výběr máte mezi možností vše, sloupci zobrazenými na stránce Produkty, nebo těmi, které si naklikáte. Pak jen dáte „Vytvořit export“, jenž naleznete na stránce Exporty a kde jej můžete také zpětně upravovat.
Ve vylepšování aplikace a jejího rozhraní nadále pokračujeme. Můžete se těšit na zajímavé funkce, například v podobě diagnostiky či rozšíření pravidel. Aby vám žádná z nich neutekla, přihlaste se k odběru newsletterů na našem webu. Sledujte dění okolo Pricing Foxu i na sociálních sítích.