Novinky v Pricing Foxu: Využijte manuální pricing a konfigurovatelné exporty konkurence

Pricing Fox je nejen přeceňovacím automatem, ale i užitečným pomocníkem při analýze trhu. Data o konkurenci a jejich produktech si můžete jednoduše  vyexportovat. Nyní máte na výběr, jaké informace bude soubor obsahovat. Liška nově nabízí kromě automatického pricingu i ten manuální. Můžete si tak cenu produktů ručně upravit. Kde nové možnosti najdete a jak je nastavíte, se dozvíte v článku. 

K čemu využijete manuální pricing 

Přemýšlíte, proč jsme do přeceňovacího automatu přidali i ruční nastavení ceny? Víme, že mohou nastat situace, kdy tuto možnost oceníte, například: 

  • Chcete zákazníkům nabídnout akční cenu vybraného sortimentu po omezenou dobu. Do nastavení zadáte novou cenu a platnost, po kterou má trvat. 
  • Vytvořili jste pravidlo a všimli jste si, že do něj spadá i produkt, který nechcete. Manuální pricing využijete jako záchrannou brzdu. Najdete konkrétní produkt a cenu opravíte. Nemusíte měnit celé pravidlo nebo výběr, do kterého spadá. 

Kde nastavíte manuální pricing

Produkty můžete ručně přecenit: 

  • v seznamu produktů na stránce Produkty, 
  • nebo v detailu produktů.

Na stránce Produkty

Chcete upravit cenu u více položek? V seznamu sortimentu na stránce Produkty můžete pod sebou postupně upravit všechny, které potřebujete. Nemusíte tak přecházet do jejich jednotlivých detailů. A jak pricing nastavíte

Manuální pricing na stránce Produkty.
  1. Kliknete na ikonku modré tužky.
  2. Zadáte novou cenu produktu. 
  3. Nepovinně vyplníte období, po které cena produktu platí. 
  4. Pokud takto chcete přecenit pouze jednou, zaškrtnete checkbox, a uložíte. 
  5. Uložené nastavení si zkontrolujete tak, že u ceny produktu kliknete na ikonku oranžové tužky
Nastavení nové ceny.
Produkt se podle nově zadané ceny přecení při další aplikaci pravidel v Mergadu.

V detailu produktu

Chcete ovlivnit pricing konkrétního produktu? Přejděte do jeho detailu. Manuální pricing nastavíte stejně jako u první možnosti. V pravém sloupci uvidíte původní cenu a ručně nastavenou cenu.

Kde si ručně přeceněné produkty zkontrolujete 

Na sortiment, který spadá do manuálního pricingu, vás upozorní nová detekce v Diagnostice. Díky ní si zkontrolujete, které položky sem patří.

Nová detekce Produkty s ručně upravenou cenou na kartě Varování.

Kromě toho najdete v rozšířeném vyhledávání na kartě Pricing dva nové checkboxy:

  • Pomocí checkboxu Nastavená ruční úprava ceny vyfiltrujete položky, u kterých je cena ručně nastavená, ale není aktualizovaná. V takovém případě ještě neproběhl pricing a aplikace pravidel v Mergadu. 
  • Pokud zaškrnete druhý checkbox, vyhledáte položky, které jsou již přeceněné.
Karta Pricing v rozšířeném vyhledávání.

Nastavte si exporty konkurence podle vašich potřeb

Pricing Fox nově nabízí konfigurovatelné exporty, týkající se konkurence a jejích produktů. Pokud si chcete vyexportovat informace o e‑shopech na stejné produktové kartě, zamiřte na stránku Konkurence. V seznamu možností najdete všechny důležité detaily o vašich protihráčích na trhu

  • zda mají Ověřeno zákazníky nebo Heureka košík, 
  • jaké mají hodnocení 
  • či jakou pozici v biddingu nebo dle ceny průměrně obsazují apod. 
Export konkurence.

Určitě vás bude zajímat i jejich sortiment. Export produktů konkurence vám ukáže, z čeho se jejich nabídka skládá. Zjistíte, jakou nabízí cenu produktu nebo dopravy, dobu dodání nebo zda přidávají dárek aj. 

Export produktů konkurence.

Mít aktuální informace o konkurenci a její inzerci je důležitou součástí každého podnikání. Díky exportům získáte přehled o situaci na trhu. Data můžete dál zpracovat či je z pozice agentury předat svým klientům. 

 

V tomto releasu jsme se zaměřili na manuální pricing a nastavitelné exporty konkurence. Věříme, že obě možnosti využijete. Budeme rádi, když nám napíšete, jak se vám s nimi pracuje.

Související články