Pricing Fox je nejen přeceňovacím automatem, ale i užitečným pomocníkem při analýze trhu. Data o konkurenci a jejich produktech si můžete jednoduše vyexportovat. Nyní máte na výběr, jaké informace bude soubor obsahovat. Liška nově nabízí kromě automatického pricingu i ten manuální. Můžete si tak cenu produktů ručně upravit. Kde nové možnosti najdete a jak je nastavíte, se dozvíte v článku.
K čemu využijete manuální pricing
Přemýšlíte, proč jsme do přeceňovacího automatu přidali i ruční nastavení ceny? Víme, že mohou nastat situace, kdy tuto možnost oceníte, například:
- Chcete zákazníkům nabídnout akční cenu vybraného sortimentu po omezenou dobu. Do nastavení zadáte novou cenu a platnost, po kterou má trvat.
- Vytvořili jste pravidlo a všimli jste si, že do něj spadá i produkt, který nechcete. Manuální pricing využijete jako záchrannou brzdu. Najdete konkrétní produkt a cenu opravíte. Nemusíte měnit celé pravidlo nebo výběr, do kterého spadá.
Kde nastavíte manuální pricing
Produkty můžete ručně přecenit:
- v seznamu produktů na stránce Produkty,
- nebo v detailu produktů.
Na stránce Produkty
Chcete upravit cenu u více položek? V seznamu sortimentu na stránce Produkty můžete pod sebou postupně upravit všechny, které potřebujete. Nemusíte tak přecházet do jejich jednotlivých detailů. A jak pricing nastavíte?
- Kliknete na ikonku modré tužky.
- Zadáte novou cenu produktu.
- Nepovinně vyplníte období, po které cena produktu platí.
- Pokud takto chcete přecenit pouze jednou, zaškrtnete checkbox, a uložíte.
- Uložené nastavení si zkontrolujete tak, že u ceny produktu kliknete na ikonku oranžové tužky.
V detailu produktu
Chcete ovlivnit pricing konkrétního produktu? Přejděte do jeho detailu. Manuální pricing nastavíte stejně jako u první možnosti. V pravém sloupci uvidíte původní cenu a ručně nastavenou cenu.
Kde si ručně přeceněné produkty zkontrolujete
Na sortiment, který spadá do manuálního pricingu, vás upozorní nová detekce v Diagnostice. Díky ní si zkontrolujete, které položky sem patří.
Kromě toho najdete v rozšířeném vyhledávání na kartě Pricing dva nové checkboxy:
- Pomocí checkboxu Nastavená ruční úprava ceny vyfiltrujete položky, u kterých je cena ručně nastavená, ale není aktualizovaná. V takovém případě ještě neproběhl pricing a aplikace pravidel v Mergadu.
- Pokud zaškrnete druhý checkbox, vyhledáte položky, které jsou již přeceněné.
Nastavte si exporty konkurence podle vašich potřeb
Pricing Fox nově nabízí konfigurovatelné exporty, týkající se konkurence a jejích produktů. Pokud si chcete vyexportovat informace o e‑shopech na stejné produktové kartě, zamiřte na stránku Konkurence. V seznamu možností najdete všechny důležité detaily o vašich protihráčích na trhu:
- zda mají Ověřeno zákazníky nebo Heureka košík,
- jaké mají hodnocení
- či jakou pozici v biddingu nebo dle ceny průměrně obsazují apod.
Určitě vás bude zajímat i jejich sortiment. Export produktů konkurence vám ukáže, z čeho se jejich nabídka skládá. Zjistíte, jakou nabízí cenu produktu nebo dopravy, dobu dodání nebo zda přidávají dárek aj.
Mít aktuální informace o konkurenci a její inzerci je důležitou součástí každého podnikání. Díky exportům získáte přehled o situaci na trhu. Data můžete dál zpracovat či je z pozice agentury předat svým klientům.
V tomto releasu jsme se zaměřili na manuální pricing a nastavitelné exporty konkurence. Věříme, že obě možnosti využijete. Budeme rádi, když nám napíšete, jak se vám s nimi pracuje.