Získejte detailní informace o své konkurenci pomocí Pricing Foxu

Chcete vědět, proti komu stojíte na produktových kartách a za jaké ceny prodává vaše konkurence? V Pricing Foxu nyní zjistíte mnohem víc. Vyfiltrujete zde například produkty, u kterých konkurent nabízí dárek nebo dopravu zdarma. Najdete tak vše, co potřebujete pro kompletní analýzu konkurence, na jednom místě. Zároveň ušetříte spoustu času, který byste museli věnovat sběru informací. 

Co nového release přinesl

Na stránce Produkty přibylo několik funkcí, které při analýze společných produktů s konkurencí určitě oceníte. Zajímá vás konkrétní konkurent a jeho nabídka? V rozšířeném vyhledávání například zjistíte, jaké produkty nabízí levněji či dráž a na jakých pozicích se nachází. 

Díky nové tabulce Konkurence porovnáte své produkty s více e‑shopy zároveň a zjistíte tak, kdo má pro zákazníka výhodnější nabídku

Novinky nejsou jedinou vychytávkou v aplikaci, která vám s analýzou trhu pomůže. Tento měsíc jsme vám představili zbrusu novou stránku Konkurence. Díky této stránce budeme například vědět, zda mají e‑shopy inzerující na stejných produktových kartách Ověřeno zákazníky, Heureka košík, jaké mají hodnocení a mnoho dalšího.

Porovnejte své produkty s vašimi největšími konkurenty

Na stránce Produkty jsme rozšířili možnosti Zobrazení sloupců tabulky. Pokud kliknete na volbu vlastní, můžete si sloupce nakonfigurovat podle sebe tak, aby vám to vyhovovalo. Dále přibylo několik předvoleb, které jsou přednastavené podle jednotlivých karet rozšířeného vyhledávání. Zobrazíte si tak výpis produktů podle toho, jestli vás zajímají data ohledně přecenění produktů, údaje z feedu nebo konverzního XML aj. 

Možnosti Zobrazení sloupců tabulky.

Mimo jiné zde najdete také tabulku Konkurence. V jejím záhlaví uvidíte pět sledovaných nebo TOP 5 konkurentů. Defaultně jsou produkty porovnávány podle ceny. To můžete změnit a srovnat je podle pozice v biddingu nebo dle ceny, ceny dopravy či doby dodání.

Tabulka Konkurence na stránce Produkty.

Pokud je vaše nabídka lepší než ta konkurenční, je konkurent zvýrazněn zeleně. V případě čevené barvy jste na tom hůře. S takovými informacemi určitě budete chtít dál pracovat, proto tu najdete možnost položku vyexportovat, otevřít v e‑shopu nebo na srovnávači nebo upravit přímo v Mergadu.

Porovnání nabídek v tabulce Konkurence.

Vyhledejte detailní informace o nabídce konkrétního konkurenta

V rozšířeném vyhledávání nyní najdete novou kartu Konkurence. Jak filtrování na této kartě funguje? Nejdříve zadáte jednoho nebo více konkurentů, o kterých chcete zjistit informace z produktových karet, a pak můžete, ale nemusíte, přidat další kritéria

Karta Konkurence v rozšířeném vyhledávání.
Chcete napsat do textových polí více kritérií? Klikněte na ikonku, která vám pole rozbalí. Více jsme napsali v tomto článku.

Co všechno o svých konkurentech zjistíte? Můžete si vyfiltrovat společné produkty, které jsou:

  • levnější
  • dražší
  • mají kratší 
  • nebo delší dodací dobu apod. 

Nebo chcete vědět, jaké nabídky e‑shopu jsou na vyšších příčkách? Použijte filtr, který vám ukáže produkty pouze v biddingu nebo na TOP pozici (s košíkem). Nebo si můžete sami zvolit, jaké položky vás nejvíce zajímají a na jakých pozicích v biddingu nebo dle ceny se mají nacházet. 

Pomocí této karty také najdete, jaké kategorie a výrobce má konkurent ve své inzerci zahrnuté a kde nabízí dárek nebo dopravu zdarma. Právě tyto drobnosti mohou být pro zákazníka při výběru rozhodující. 

 

Pro úspěch každého byznysu je důležité znát svou konkurenci a sledovat ji. Jen tak můžete reagovat na její nabídku a přizpůsobit tomu svou strategii. Novinky, které jsme zmínili v tomto článku, vám pomohou v rozhodování, u jakého sortimentu změnit cenu, přidat dárek nebo dopravu zdarma. Pokud si nebudete vědět s jakoukoli novinkou rady, napište nám. Pomůže vám i několikadílný seriál, ve kterém jsme ukázali, jak s filtry pracovat tak, abyste z nich vytěžili maximum. 

Související články

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Pricing Fox a z e‑commerce branže.