Aktualizováno – První kroky v Pricing Foxu

Aplikace přeceňuje nabídky podle vámi určených požadavků. Aby však vše šlapalo jak má, musíte po aktivaci nastavit správně celý projekt a následně pravidla. V článku si řekneme, na co nesmíte zapomenout a k čemu jsou daná data potřebná.

Nevíte, jakou pricingovou strategii zvolit? Udělejte si nejdříve Pricing Audit. Bezplatně zanalyzuje vaše produkty a pomůže vám odhalit chyby v cenotvorbě, které v appce Pricing Fox rovnou upravíte.

Nastavení projektu

Hned úvodem byste měli svou pozornost směřovat na napojení e-shopového systému. Liška je kompatibilní s platformami:

Výběr e-shopového řešení.

Zvolte si jednu z možností, na které máte vedený svůj e-shop a vypište požadované údaje. Jestliže ani jeden systém neodpovídá tomu, jenž užíváte, nezoufejte. Pokud lze v administraci e-shopu nahrát a pravidelně automaticky aktualizovat adresa feedu či formát CSV, můžete využít výstupní XML feed z Mergada nebo export z aplikace. V případě, že si nevíte rady, obraťte se na nás.

Na stránce Nastavení jsou dále tři nejdůležitější prvky, které si musíte vyplnit:

  • vstupní a výstupní element,
  • párovací element s ITEM_ID,
  • URL vašeho konverzního feedu.
Nastavení projektu v Pricing Foxu.

Pojďme si říct, na co jsou tyto údaje potřeba. Ze vstupního elementu bude nástroj brát aktuální cenu produktu a do výstupního elementu bude uvádět tu změněnou. Dejte si pozor, aby se vámi vyplněný vstupní element shodoval s tím, který máte vyplněný ve svém feedu. Na základě párovacího elementu s ID produktuadresy konverzního feedu páruje aplikace vaše produkty. Párovací element se musí shodovat s tím elementem, ve kterém posíláte ID produktu v konverzním feedu – například ITEM_ID. Dále bude tato data čerpat pro stavbu statistikdiagnostiky, které se stanou součástí rozhraní v následujících releasech.

S prvním nastavením vám pomůže průvodce

Obáváte se, že pro vás bude Pricing Fox příliš složitý? Po spuštění aplikace vás s nastavením nejnutnějších kroků pomůže integrovaný průvodce. Tak směle do toho.

Víte, že Liška nabízí až 10 podmínek pro cenotvorbu? Vše se dozvíte v článku Využijte nové přeceňovací podmínky v Pricing Foxu. Pokud chcete pricing omezit nákupní cenou, ale nemáte ji ve feedu, naimportujte si ji pomocí tohoto návodu.
Průvodce prvním nastavením.

Nastavení pravidel

Po volbě, který výběr produktů chcete přeceňovat, řeknete Pricing Foxu, co má s cenou udělat. Musíte mít vyplněno minimálně:

  • zda chcete být dražší/​levnější nebo s cenou stejně,
  • od čeho se má cena odrazit“ – pozice či konkurent,
  • a o kolik se má hodnota lišit.

Další nastavení už je na vašem uvážení. V ostatních krocích zde najdete například omezení nákupní cenou či zaokrouhlování. Co které kroky znamenají vám více popisujeme ve videonávodě. Ostatní inovace, jež se mohou hodit, Dominika přiblížila v premiérovém díle Pricing Fox Live. Nahlédněte také do souhrnu implementovaných funkcí od doby, co appka spatřila světlo světa.

Mějte na paměti, že po prvním nastavení pravidel může trvat až 24 hodin, než se vám načtou všechna data a uvidíte první změny. V této době si nastavte první přeceňovací pravidlo a kontrolujte změny cen na stránce Produkty.
Checklist k nastavení aplikace.

Jakmile nastavíte vše zmíněné, nezapomeňte si výstupní data pravidelně kontrolovat na e-shopu i na Heurece, aby nedošlo k cenovému rozdílu. Jako vodítko při prvním spuštění vám může posloužit checklist v Přehledu a nebo nápověda. Jestliže si nebudete vědět rady a nebo máte nápad na vylepšení, napište nám.