Poznejte nové možnosti editace filtrů a vyřazování produktů

V Pricing Foxu se nezahálí a po několika týdnech představujeme další release. Tentokrát jsme se zaměřili na zlepšení práce s produktovými filtry a přibyly nové možnosti editace. Co vás teda čeká v aplikaci?

Editujte uložené produktové filtry

Produktové filtry jsou významným pomocníkem při specifikaci výběrů produktů a aplikování pravidel na ně. Někdy je potřeba filtry změnit, zboží specifikovat jinak, konkrétněji či obecněji. Abyste nemuseli tvořit nový filtr, můžete si změnit ten současný a to i v případě, že na něj aplikované pravidlo.

Stačí si jednoduše filtr otevřít, vykonat potřebné změny a opět uložit. Při ukládání máte dvě možnosti:

  1. uložit a vytvořit nový produktový filtr,
  2. uložit a přepsat současný filtr.
Vytvoření nového a nebo přepsání existujícího produktového filtrů.

V případě, že je na původní filtr aplikované pravidlo a vy zvolíte první možnost – uložit a vytvořit nový produktový filtr – na tento nový filtr nebude pravidlo aplikované. Když byste zvolili druhou možnost, pravidlo bude přeceňovat nově vytvořený výběr produktů.

Jak z filtru vyřadit konkrétní produkt

V rozšířeném vyhledávání filtrů přibyla v záložce Produkt nová možnost vyřazení produktů. Do tohoto okna je možné zapsat ITEM_ID jednoho či více produktů, které už dále ve filtru nechcete. Jestli zadáváte několik produktů najednou, pamatujte na to, že musí být na jednom řádku jedno ITEM_ID.

Vyřazování produktů z filtru.

Vyřazování produktů využijete obzvlášť v případě, kdy máte na filtr aplikované pravidlo, které už na daný sortiment nechcete používat. Tímto způsobem se produktu zbavíte a bez nutnosti vytváření nového produktového filtru.

Vyřadit produkty je možné i v seznamu uložených filtrů. Kliknutím na tlačítko tužky se zobrazí okno, do kterého lehce zadáte ITEM_ID jednoho či více produktů.

Vyřazování produktů z uložených filtrů pomocí tlačítka tužky.

Nová informační hláška vás upozorní v případě, že…

Se pustíte do tvorby přeceňovacího pravidla a budete ho aplikovat na sortiment, který byl vyfiltrovaný na základě údajů ze záložky Pricing v rozšířeném vyhledávání filtrů. Je to z toho důvodu, že jde o pohyblivé hodnoty, které se mohou měnit při každém přecenění. A vy byste měli s touto možností počítat.

Záložka Pricing v rozšířeném vyhledávání filtrů.

To byla poslední novinka v našem releasu. Věříme, že vám nové funkce padnou vhod a budou hojně využívané. A v případě, že by vás zajímal stav vašeho sortimentu a chtěli byste si ho prověřit, využijte náš bezplatný Pricing Audit. Ten vám pomůže vyšperkovat inzerci k dokonalosti.

 

Související články