Sbírejte v Pricing Foxu data pomocí testovacího pravidla 

Rádi byste věděli, jak by se vaše ceny oproti konkurenci vyvíjely? Nechcete však, aby byly ovlivněny výstupní hodnoty? Nová funkce pravidel vám bezpečný monitoring umožní. Přečtěte si o podrobnostech v článku.

Nenápadný checkbox otevírá nové možnosti

Spustili jste si aplikaci a nebo byste chtěli zkusit jinou přeceňovací strategii? Pricing Fox vám novinkou umožňuje vyzkoušet si automatickou cenotvorbu bez toho, aniž byste se museli obávat změny výstupních cen. A není k tomu třeba nic speciálního. Stačí jít na stránku Pravidla a kliknout na tlačítko Vytvořit nové pravidlo. Kritéria si nastavte podle svých preferencí a pod polem pro vyplnění názvu naleznete checkbox s popisem Testovací pravidlo. Nastavení uložtevyčkejte, až Liška začne s hodnotami pracovat. 

Pricing Fox bere prioritně ta pravidla, které jsou na nejvyšších příčkách. Testovací pravidlo si tedy zařaďte na nejnižší příčky. Jinak by se mohlo stát, že některé produkty z pricingu vypadnou.
Checkbox pro vytvoření Testovacího pravidla.

Co se po zaškrtnutí checkboxu bude dít? Na stránce Produkty budete mít k dispozici údaje o cenách a jejich pohybu. Jednotlivé produkty mají výstupní cenu označenou piktogramem oranžového trojúhelníku s vykřičníkem. Snadno je tedy rozeznáte a můžete pozorovat, jak by se pricing vyvíjel a jak by appka ceny počítala proti konkurenci.

Co je zcela zásadní – žádná z těchto hodnot se vám nebude propisovat do e‑shopu, ani na Heureku. Data jsou zobrazena jen v rozhraní aplikace a slouží čistě k monitoringu či představě, jak by se sortimentu dařilo.
Přehled vývoje cen jednotlivých produktů.

Cenotvorba na zkoušku v praxi

Pomocníkem vám tedy může být například v situaci, kdy chcete přesvědčit klientapřechodu na pricingový automat a nebo novém postupu přeceňování. V pravidle si nastavíte vše potřebné, zaškrtnete checkbox a necháte data načíst. Následně na stránce Produkty vyfiltrujete sortiment podle testovacího pravidla v rozšířeném vyhledání, záložce Pricing. Výpis sortimentu poté můžete s klientem osobně projít včetně doporučených cen, které vám Liška zobrazuje. Nebo si jej snadno vyexportujete a pošlete mu soubor, například na mail. O exportech a jak s nimi pracovat jsme vám popsali v dřívějším článku.

Pamatujte, že pokud chcete vyexportovat nabídky zobrazené v přehledu produktů, musíte při vytváření exportu zvolit variantu Sloupce z tabulky. Jestliže byste chtěli mít v souboru jen vybrané sloupce, klikněte na Vybrat a nastavte si, co požadujete včetně kolonky Testovací cena.

 

Hlavní informace k rozšíření pravidel jsme si tímto shrnuli. Další inovace postupně implementujeme i na základě vašich tipů. A v blízké době se můžete těšit na dlouho připravovanou novinku, sledujte proto náš blog nebo sociální sítě.

Související články

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Pricing Fox a z e‑commerce branže.